سامسونگ در رویداد آنپکد، گلکسی رینگ را به عنوان محصول جدید خود معرفی کرد

سامسونگ در رویداد آنپکد، گلکسی رینگ را به عنوان محصول جدید خود معرفی کرد

سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۴، از سری گلکسی S24، گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز پرو ۲ رونمایی کرد. اما این شرکت در پایان رویداد، یک سورپرایز بزرگ دیگر نیز داشت و از گلکسی رینگ، یک محصول جدید و نوآورانه به عنوان حلقه هوشمند سلامتی خود رونمایی کرد.

گلکسی رینگ

Galaxy Ring یک حلقه هوشمند است که به دور انگشت کاربر قرار می‌گیرد. این حلقه دارای سنسورهای مختلفی از جمله سنسور ضربان قلب، سنسور تنفس، سنسور نور محیط و سنسور شتاب‌سنج است.

Galaxy Ring می‌تواند به‌عنوان یک دستیار سلامتی برای کاربر عمل کند و اطلاعات مختلفی از جمله ضربان قلب، تنفس، میزان استرس و کیفیت خواب را در اختیار کاربر قرار دهد. این حلقه همچنین می‌تواند برای کنترل دستگاه‌های هوشمند سامسونگ مانند گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و یخچال‌ها استفاده شود.

سامسونگ هنوز اطلاعات زیادی در مورد گلکسی رینگ منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که این حلقه در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

ویژگی‌های گلکسی رینگ:

  • سنسور ضربان قلب
  • سنسور تنفس
  • سنسور نور محیط
  • سنسور شتاب‌سنج
  • دستیار سلامتی
  • کنترل دستگاه‌های هوشمند سامسونگ

قیمت و زمان عرضه:

سامسونگ هنوز قیمت و زمان عرضه گلکسی رینگ را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که این حلقه در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

گلکسی رینگ

نتیجه‌گیری:

گلکسی رینگ یک محصول جدید و نوآورانه است که می‌تواند به‌عنوان یک دستیار سلامتی برای کاربر عمل کند. این حلقه همچنین می‌تواند برای کنترل دستگاه‌های هوشمند سامسونگ استفاده شود. عرضه گلکسی رینگ نشان می‌دهد که سامسونگ به دنبال نوآوری در محصولات خود است و می‌خواهد با ارائه محصولات جدید و جذاب، کاربران را به خود جذب کند.

نظر شما کاربران درباره این انگشتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکنودات،بروزترین منبع خبری دنیای تکنولوژی به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را همراه ما دنبال کنید.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.