ساعت هوشمند هواوی Watch Ultimate با صفحه نمایش ۱.۵ اینچی معرفی شد

فناوری جدید چینی ها روی ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هواوی Watch Ultimate با صفحه نمایش ۱.۵ اینچی و درجه غوطه وری ۱۰۰ متر معرفی شد

Huawei امروز با معرفی جدیدترین گوشی پریمیوم و یک گوشی پرچمدار جدید رویداد بزرگی را برگزار کرد. یکی از محصولاتی که بیشتر برای کاربران مورد توجه بود هواوی Watch Ultimate  بود که در سطحی بسیار بالا در ساعت های هوشمند قوی تر از Watch 3 Pro قرار گرفته است و اکنون با قابلیت حمل تا عمق ۱۰۰ متری در آب را دارا می باشد که برای کسانی که به غواصی علاقه مند هستند یک دستگاه پیشرفته محسوب می شود.

ساعت هوشمند هواوی Watch Ultimate

مشخصات ساعت هوشمند هواوی Watch Ultimate

در این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱.۵ اینچی LTPO AMOLED است که از رفرش ریت بین ۱ تا ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند.  درداخل پوسته بزرگ از یک باتری بزرگ ۵۳۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده و هوآوی وعده ۱۴ روز پایداری و شارژدهی برای کاربران می دهد.

هواوی Watch Ultimate از شارژ بی‌سیم Qi با شارژر همراه پشتیبانی می‌کند که ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ این دستگاه در ۶۰ دقیقه طول خواهد کشید . همچنین  در این دستگاه از سنسورهای معمولی برای اندازه گیری ضربان قلب، اکسیژن خون و ECG استفاده شده است. کیس دستگاه نیز دارای ۱۶ ساختار مقاوم در برابر آب است، بنابراین Watch Ultimate می تواند فشار شدید اعماق دریا را تحمل کند و هواوی دستگاه را مطابق با استاندارد ISO 22810 ضد آب تولید کرده است. دستگاه مجهز به EN13319 برای اطمینان از کار ۲۴ ساعته بوده و غواصان  می توانند در عمق ۱۱۰ متری یا ۱۰ اتمسفر از دستگاه به نحو احسن استفاده کنند.

هواوی Watch Ultimate همچنین دارای یک حالت اکسپدیشن است که به طور ویژه برای علاقه مندان به فضای باز طراحی شده و از قابلیت های موقعیت یابی پنج سیستمی GNSS با فرکانس دوگانه برای ارائه نقشه های دقیق در همه زمان ها استفاده می کند و می تواند نقاط بین راهی را در اعماق صحرا تنظیم کند. همچنین اکسیژن خون شما را که می تواند در ارتفاعات بسیار حیاتی باشد، پیگیری می کند.

ساعت هوشمند هواوی Watch Ultimate

این ساعت هوشمند دارای یک قاب فلزی مایع مبتنی بر زیرکونیوم است، در بخش بند ها از نوع جدیدی از لاستیک نیتریل هیدروژنه استفاده شده است. قاب محافظ این دستگاه سرامیکی است، و در صفحه نمایش یک محافظ شیشه ای یاقوت کبود بسیار خاص به کار برده شده است .

هواوی Watch Ultimate در دو نسخه Expedition Black (با نوار لاستیکی) یا Voyage Blue (با نوار فلزی ظریف) از سوم آوریل در بریتانیا و اروپا در دسترس خواهد بود. قیمت ها در چین ۵۹۹۹ یوان (۸۸۰ دلار / ۸۰۰ یورو / ۷۱۰ پوند) و ۶۹۹۹ یوان (۱۰۲۵ دلار / ۹۴۰ یورو / ۸۳۰ پوند) تعیین شده است. قیمت جهانی در طول روز های آینده اعلام خواهند شد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.