ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 رونمایی شد

ظرافت و زیبایی چشم نواز

برند آمازفیت بعد از گذشت یکسال، از نسل چهارم ساعت های هوشمند GTS و  GTR رونمایی کرد. قدرتمندترین ساعت هوشمند میان این نسخه ها، مربوط به ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 است که هم از نظر طراحی و هم از نظر مشخصات سخت افزاری، نسبت به نسل قبل ارتقا یافته است.

ماه گذشته برند آمازفیت از ساعت هوشمند GTS 4 Mini رونمایی کرد که مخصوص بازار هند بود، حالا آمازفیت GTS 4 نیز در کنار آن به بازار هند عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچ امولد با طراحی مربع شکل است. فریم کناری دستگاه از جنس فلز ساخته شده و دکمه ناوبری نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این ساعت هوشمند قابلیت مقاومت در برابر عمق ۵ متری در آب را دارد.

برای بخش سلامت این گجت هوشمند از سنسور های ضربان قلب ۲۴ ساعته و سنسور اکسیژن خون به همراه سنسور سنجش سطح استرس استفاده شده است. این گجت قابلیت پوشش تمامی حالت های ذکر شده را فقط با یک سنسور دارد و توانایی پردازش آنها به صورت همزمان را دارد که یکی از خاص ترین و البته جذاب ترین ویژگی های آمازفیت GTS 4 به شمار می‌رود.

مشخصات ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4

ساعت هوشمند جدید آمازفیت دارای بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی است که توانایی اضافه کردن تمرینات اختصاصی نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند، فعال بودن سنسور اکسیژن خون هنگام شنا کردن زیر آب است که با نظارت دقیق ضربان قلب کاربر را مورد سنجش قرار می‌گیرد. این ویژگی نیازمند استفاده از لایه های گرافیتی در بدنه است که باعث جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساعت هوشمند می‌شود.

گجت جدید آمازفیت از آنتن GPS دو بانده دایره‌ای قطبی شده استفاده می‌کند که برای اولین بار در ساعت های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و توانایی آنتن گیری در مناطق بسیار سخت را نیز دارد. به لطف این تکنولوژی، شش سیستم موقعیت یابی ماهواره‌ای و ناوبری مسیر های مختلف در این ساعت هوشمند مورد استفاده است که یک قابلیت بسیار خاص و قابل توجه به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 دارای قابلیت های بسیار ویژه مانند پشتیبانی از تماس بلوتوثی و دستیار صوتی الکسا است. همچنین از سیستم‌عامل انحصاری Zepp OS 2.0 استفاده می‌کند که دارای ویجت های مختلف به همراه انیمیشن های جدید هنگام اتصال به گوشی هوشمند است. طبق ادعای آمازفیت، عمر باتری ۸ روزه برای این گجت در نظر گرفته شده است که قابلیت خوبی محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند در رنگبندی مشکی و طلایی به همراه دو نوع بند سیلیکونی و پارچه‌ای عرضه خواهد شد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی__

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.