آیا وان پلاس ۱۱ Jupiter Rock از جواهرات کریستالی سه بعدی ساخته شده است

آیا وان پلاس ۱۱ Jupiter Rock از جواهرات کریستالی سه بعدی ساخته شده است

در طی هفته گذشته شرکت Oneplus از محصول جدید خود وان پلاس ۱۱ رونمایی کرد ادعا شد که با موادی ساخته شده  که قبلاً در صنعت دیده نشده است. مطابق با اطلاعات ارائه شده، بیشتر کاربران انتاظر داشتند که در ساخت این گوشی از سنگ مرمر استفاده شده، زیرا سنگ مرمر تابحال در هیچ محصولی دیده نشده بود. مختص با این موضوع، شرکت سازنده خبری را انتشار کرد که بسیاری را متعجب گذاشته است.

این شرکت طی این خبر بیان کرد که این گوشی OnePlus 11 Jupiter Rock Limited Edition نام خواهد داشت و مشابه با تصویر تیزر منتشر شده قبلی تصویری از سیاره مشتری را نشان داده شد که منطقی به نظر می رسد. ولی هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه مواد استفاده شده در تولید این گوشی منتشر نشد.

وان پلاس 11 Jupiter Rock

مشخصات بیان شده وان پلاس ۱۱ Jupiter Rock

وانپلاس تایید کرد که وان پلاس ۱۱ Jupiter Rock از یک سنگ قیمتی کریستالی سه بعدی ساخته شده است. ولی در حال حاظر هیچ ایده‌ای در مورد اینکه این سنگ به چه شکلی است در دسترس نمی باشد. ولی به نظر می رسد که سنگی با کریستال های کوچک باشد، اما این نیز یک نظریه بیش نیست.

جزئیات بیشتری نیز در مورد این گوشی پنهان شد، ولی این شرکت اعلام کرد که راندمان تولید این سنگ میکروکریستالی سه بعدی به اندازه شیشه نیست و زمان کمتری را خواهد داشت. این شرکت تاکنون ۹ فرآیند را توسعه داده و برای پیاده سازی آن تلاس کرده است.

بنا بر اینکه اطلاعات کمی درباره وان پلاس ۱۱ Jupiter Rock وجود دارد، ولی ممکن است در ساخت بخش های دیگر از مشخصه های پایه استفاده شود. انتظار می رود که این محصول دارای بسته بندی نسخه ویژه و  فضای ذخیره سازی ارتقا یافته را داشته باشد، و به غیر از این اطلاعات بیشتری در بستر منابع خبری وجود ندارد. به طور رسمی اواخر این هفته در تاریخ ۲۹ مارس این گوشی عرضه می شود، بنابراین کاربران مدت زمان زیادی را منتظر آن نخواهند ماند.

وان پلاس 11 Jupiter Rock

OnePlus در طول سال ها نشان داده است که دستگاه های نسخه ویژه واقعا جالبی را عرضه می کند. در گذشته گوشی های مک لارن ادیشن را ارائه شده بود و با وجود اینکه همکاری این دو شرکت به پایان رسیده است، اما این گوشی ها نسبت به دیگر محصولات بسیار زیبا بودند. همچنین، OnePlus اخیراً یک طرح مفهومی از OnePlus 11 با سیستم خنده کننده آب را به نمایش گذاشت، که برای بسیاری از منتقدان و کاربران یک ایده شگفت انگیز محسوب می شد و باید منتظر ماند تا ببینیم آخرین نسخه چگونه خواهد بود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.