زمان کهکشانی ساعت‌های هوشمند سامسونگ، نسبیت زمان و سیارات را به مچ دست شما می‌آورند

زمان کهکشانی ساعت‌های هوشمند سامسونگ، نسبیت زمان و سیارات را به مچ دست شما می‌آورند

قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند سامسونگ با نمایش اطلاعات لحظه‌ای منظومه شمسی، وارد مرحله‌ی جدیدی شده است. این شرکت با همکاری آژانس فضایی اروپا، واچ‌فیس‌های (watch faces) جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند خود طراحی کرده است.

زمان کهکشانی ساعت‌های هوشمند سامسونگ

این روزها، امکان شخصی‌سازی ظاهر ساعت‌های هوشمند، یکی از مزیت‌های آن‌ها نسبت به ساعت‌های عقربه‌ای محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود، واچ‌فیس‌های مختلفی را روی ساعت خود نصب کنند. سامسونگ با همکاری آژانس فضایی اروپا، مجموعه‌ای از واچ‌فیس‌های جدید را بر پایه‌ی داده‌های علمی دقیق منتشر کرده است.

پروژه‌ی «زمان کهکشانی» (Galaxy Time) با هدف ملموس‌تر کردن منظومه شمسی برای کاربران طراحی شده است. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. این واچ‌فیس‌ها حتی می‌توانند درک نسبیت زمان را برای کاربران تسهیل کنند. هر یک از هشت سیاره‌ی منظومه شمسی، صفحه‌ی نمایشگر مخصوص به خود را دارد که سرعت چرخش آن سیاره و در نتیجه، طول روز در آن‌جا را نشان می‌دهد. رنگ‌بندی این واچ‌فیس‌ها نیز تا حدودی با سیاره مربوطه تطابق دارد؛ برای مثال، نپتون با رنگ آبی تیره و مریخ با رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند.

علاوه بر این، اطلاعات دیگری همچون دوره‌ی فصول سیارات، تعداد قمرها، فاصله‌ی سیاره از خورشید و زمین، و موقعیت لحظه‌ای سیاره نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

زمان کهکشانی ساعت‌های هوشمند سامسونگ

این واچ‌فیس‌های جدید فعلاً در دسترس نیستند اما انتظار می‌رود که همزمان با تغییر زمان به ساعت تابستانی در تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین ۱۴۰۴) عرضه شوند. «زمان کهکشانی» از این تاریخ به بعد، از طریق گوگل پلی استور قابل دریافت خواهد بود. قابلیت استفاده از این واچ‌فیس‌ها به ساعت‌های هوشمند گلکسی مجهز به سیستم‌عامل Wear OS، مانند گلکسی واچ ۶، محدود می‌شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.