ریلمی V50 و V50s به صورت رسمی معرفی شدند

ریلمی V50 و V50s به صورت رسمی معرفی شدند

به تازگی خبری مبتنی بر محصولات جدید شرکت Realme توسط پلتفرم China Telecom منتشر شده است. نام این محصولات ریلمی V50 و V50s بود که مشخصات، ترکیب حافظه و قیمت یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها در شماره مدل آنها است.

ریلمی V50

مشخصات ریلمی V50 و V50s

این دو مدل احتمالاً برای بازارهای مختلف در چین مشخصات سطح پایه مثل با دوربین دوگانه در پشت مشابهی دارند. ریلمی V50 و V50s از چیپست Mediatek 6100+ با پشتیبانی از اتصال ۵G استفاده می کنند. همچنین دارای سه نسخه انتخابی برای رم و دو گزینه برای فضای ذخیره سازی و سه دسته بندی قیمت می باشند.

صفحه نمایش هردو گوشی دارای ناچ در وسط هستند و اندازه کلی آن LCD 6.72 اینچی است که با وضوح Full HD + و دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه است. گفته می شود دوربین دوگانه در پشت ۱۳ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل وجود دارد که برای عکاسی پرتره یا ماکرو می باشند.

ریلمی V50

دیگر ویژگی های ریلمی V50 و V50s  شامل پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا و اسلات microSD تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه اضافی می باشد. انتظار می رود هردو دستگاه با قیمت ۱۱۹۹ یوان (۱۷۰ دلار / ۱۵۵ یورو) برای نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایتی، ۱۴۹۹ یوان (۲۱۰ دلار / ۱۹۰ یورو) برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۱۷۹۹ یوان (۲۵۰ دلار/۲۳۰یورو) برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت فروخته شوند.البته زمان عرضه این گوشی ها در چین مشخص نمی باشد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.