رویداد CES 2024 | تبلت‌های چشم‌نواز TCL با فناوری NXTPAPER 3.0 معرفی شدند

رویداد CES 2024 | تبلت‌های چشم‌نواز TCL با فناوری NXTPAPER 3.0 معرفی شدند

کمپانی TCL در رویداد CES 2024، علاوه بر گوشی‌های هوشمند جدید، از دو تبلت به‌روز با نام‌های TCL NXTPAPER 14 Pro و TCL TAB 10 NXTPAPER 5G نیز رونمایی کرد. هر دو تبلت با تمرکز بر راحتی چشم و اتصال ۵G به بازار ایالات متحده عرضه خواهند شد.

تبلت‌ های چشم‌نواز TCL

فناوری NXTPAPER 3.0 با نور آبی کمتر و خوانایی بالا

 همانطور که ذکر شد، این تبلت‌ها به نسل جدید فناوری NXTPAPER مجهز هستند که تا ۶۱ درصد از نور آبی مضر را فیلتر می‌کند، در عین حال تصاویر واضح، رنگ‌های زنده، کنتراست عمیق و حرکت طبیعی را حفظ می‌کند. این فناوری به همراه پنل‌های نوردهی دوقطبی حلقوی (CPL) تجربه‌ای بصری نزدیک به خواندن کتاب در نور طبیعی را ارائه می‌دهد. همچنین پشتیبانی از کاهش نور DC نیز وجود دارد که تضمین‌کننده‌ی تجربه‌ای بصری بدون سوسو زدن در هر سناریویی است.

مشخصات فنی TCL NXTPAPER 14 Pro

 این تبلت با نمایشگر ۱۴ اینچی و رزولوشن ۲.۸K، باریک و سبک بوده و چیدمان دوربین پشت آن شبیه به OnePlus Pad است. قدرت این دستگاه را تراشه MediaTek Dimensity 8020 به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کند. همچنین باتری ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی، خیال کاربران را از بابت شارژدهی راحت می‌کند.

تبلت‌های چشم‌نواز TCL

مشخصات فنی TCL Tab 10 NXTPAPER 5G

 این تبلت با نمایشگر کوچکتر ۱۰.۴ اینچی ۲K مجهز شده و از تراشه هشت هسته‌ای نامشخصی با سیستم عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد.

در مجموع، هر دو تبلت جدید TCL با تمرکز بر راحتی چشم و ارائه تجربه‌ای نزدیک به خواندن کتاب در نور طبیعی، گزینه‌های جذابی برای افرادی هستند که به دنبال یک تبلت با کیفیت با امکان اتصال ۵G می‌باشند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.