رنگ هلویی گوشی نوکیا G22 معرفی شد | اولین تغییرات HMD

رنگ هلویی گوشی نوکیا G22 معرفی شد | اولین تغییرات HMD

در چند روز گذشته شاهد گزارش های جدید از حذف برند نوکیا در بازار گوشی های هوشمند هستیم که جایگزین آن عنوان HMD خواهد بود. این برند برنامه های بلند مدت در سر دارد که می‌توان شرکت فعلی را در بازار گوشی های هوشمند بسیار موفق و متحول کند.

برند HMD از سال ۲۰۱۶ مالک برند نوکیا است و بلاخره در هفته گذشته اعلام شد تمامی محصولاتی که با عنوان نوکیا در بازار عرضه شده بوند، دیگر تولید نخواهند شد و تمامی آنها از این پس با عنوان HMD در بازار به فروش خواهد رسید. حالا در یک توییت منتشر شده توسط حساب رسمی HMD، شاهد اولین فعالیت این شرکت هستیم.

پیچ رسمی HMD در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد، رنگبندی هلویی برای گوشی نوکیا G22 در نظر گرفته شده است که در رویداد MWC 2024 رونمایی خواهد شد. گوشی نوکیا G22 سال گذشته رونمایی شده بود و دارای رنگبندی های آبی، صورتی، و خاکستری بود که حالا رنگ هلویی هم به آنها اضافه شده است.

دلیل استفاده از این رنگ برای یک گوشی که سال گذشته معرفی شده بود کمی غیر منطقی محسوب می‌شود، اما رنگ هلویی منتسب به سال ۲۰۲۴ است و بخاطر همین موضوع ترند بودن این مسئله باعث شده تا HMD دست به چنین حرکت عجیبی بزند. رنگ هلویی گوشی نوکیا G22 تفاوت چندانی با دیگر نسخه ها نخواهد داشت و با همان برچسب قیمتی ۱۳۰ یورو عرضه خواهد شد.

رنگ هلویی گوشی نوکیا G22

بیایید نگاهی کوتاه به مشخصات گوشی نوکیا G22

این گوشی صفحه نمایش ۶.۵ اینچ با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد که حاشیه های ضخیم و زیادی دارد. ماژول دوربین مستطیل شکل این گوشی از لنز های ۵۰ مگاپیکسل و دو لنز ۲ مگاپیکسل تشکیل شده است که برای یک گوشی پایین رده مناسب و قابل قبول محسوب می‌شود.

پردازنده Unisoc T606 با حافظه ۱۲۸/۴ گیگابایت در دسترس قرار گرفته است که قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه داخلی تا ۲ ترابایت را دارد. باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۰ واتی و همچنین سیستم عامل اندروید ۱۲ از دیگر ویژگی های این گوشی محسوب می‌شوند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.