ردمی نوت ۱۲ Turbo 5G با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه معرفی شد

ردمی نوت ۱۲ Turbo 5G با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه معرفی شد

برند Redmi که یکی از زیرمجموعه های قدرتمند Xiaomi محسوب می شود قصد دارد تا گوشی هوشمند جدید خود یعنی Redmi Note 12 Turbo 5G را در تاریخ ۲۸ مارس در چین عرضه کند. مطابق با اطلاعات موجود، در این گوشی از یک پنل OLED 12 بیتی منعطف، حافظه ۱۶ گیگابایتی + ۱ ترابایتی و باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی استفاده شده است. این شرکت همچنین در مورد رنگ اصلی دستگاه نیز نام برد که به “سفید یخی” شناخته می شود.

ردمی Note 12 Turbo 5G

مشخصات ردمی نوت ۱۲ Turbo 5G

ردمی Note 12 Turbo 5G دارای پردازش صدای استریو، Dolby Vision، Hi-Res طلایی دوگانه و صدای فراگیر است. نمایشگری که در این دستگاه به کاررفته از ۶۸.۷ میلیارد رنگ، ۱۰۰% طیف رنگی DCI-P3، کاهش نور ۱۹۲۰ هرتز PWM و نور آبی کم SGS، گواهی HDR10+ پشتیبانی می کند. شیائومی ادعا کرده است که حاشیه‌های این گوشی نسبت به آیفون ۱۴ باریک تر خواهد بود و مشخصات تکمیلی صفحه نمایش بدین صورت است، اندازه صفحه نمایش آن ۹۳.۴۵ و سایز ۱.۹۵ میلی‌متر در بالا و ۱.۴۲ میلی‌متر است.

در بخش قدرت دستگاه، ردمی Note 12 Turbo 5G مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 7+ Gen 2 به همراه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود.  در این گوشی از یک سیستم خنک کننده محفظه بخار ۳۷۲۵ میلی متری استفاده خواهد شد که اتلاف گرما را تا ۳۵ درصد بهبود می بخشد و عملکرد بهتری در طول بازی برای کاربران ارائه خواهد کرد.  در بخش مقاومت نیز به لطف وجود فولاد تقویت شده و طراحی چهار گوشه متصل به مادربرد، این دستگاه مقاومت خوبی را در طول کارکرد خود خواهد داشت.

ردمی Note 12 Turbo 5G بر روی رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ ارائه می شود و اولین گوشی Redmi Note 12 است که با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. این گوشی دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS خواهد بود، ولی اطلاعات تکمیلی در مورد دیگر لنز های دوربین در این گوشی در روز های آتی مشخص خواهد شد. با در نظر گرفتن وجود پنل OLED، حسگر اثر انگشت این دستگاه در دکمه پاور قرار خواهد گرفت.

ردمی Note 12 Turbo 5G

شیائومی در مورد مقاومت و دوام دستگاه پافشاری می کند و ادعا می کند که میزان خرابی نرم افزار این گوشی تنها ۰.۰۰۵٪ است. این تلفن بیش از ۳۰۰ شرایط آزمایشی و بیش از ۲۵۰۰۰۰ ساعت تست کاربری شدید را پشت سر گذاشته است و نتایج نشان دهنده این است که شاهد یک دستگاه قابل اعتماد و بادوام اطمینان هستیم. شیائومی این اطمینان را می دهد که کاربران بتوانند با این دستگاه ۴۸ ماه تجربه نرم‌افزاری روان و بدون لکنت داشته باشند.

ردمی Note 12 Turbo 5G ممکن است با نام تجاری Poco F5 در تاریخ ۵ آوریل در هند به بازار عرضه شود. با وجود چنین مشخصات چشمگیر در این گوشی مطمئنا در بازار جهانی گوشی های هوشمند توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.