دستورالعمل های جدید دارورسانی توسط سکوهای داخلی ارائه گردید

دستورالعمل های جدید دارورسانی توسط سکوهای داخلی ارائه گردید

طی روزهای گذشته ابلاغیه جدید براساس دستورالعمل توزیع دارو از طریق سکوها توسط وزارت بهداشت و ارتباطات صادر شد که معاون امور دولت، مجلس و استان های وزیر ارتباطات نسبت به این موضوع توضیح دادند که فصل جدیدی از توسعه اقتصاد دیجیتال در حوزه سلامت ایجاد شده است. این برنامه ریزی تازه باعث می شود که دسترسی مردم به خدمات سلامتی به صورت عادلانه باشد.

همچنین، طبق گزارش های خبرگذاری ایسنا، معاون امور دولت، مجلس و استان های وزیر ارتباطات رضا باقری اصل، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی داخلی ابلاغ کامل دستورالعمل توزیع اینترنتی دارو را توسط سکوهای داخلی را تایید کرد.

مطابق این موضوع وی بیان کرد که این برنامه ریزی کاملا برحسب فعالیت سکوهای داخلی می باشد و مشارکت وزارت بهداشت و ارتباطات، فصل جدیدی از توسعه اقتصاد دیجیتال را در حوزه سلامت و ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات را فراهم می کند.

در ادامه این خبر بخش های متعددی همکاری خود را اعلام کرده‌اند و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارات خود را نسبت به همراهی و همدلی همکاران وزارت و مشارکت خدمات رسان کشور را در این زیرساختار را لازم دانست.

البته، طی اظهارات و حاشیه های موجود در این نشست آقای باقری اعلام کردند که تمامی اطلاعات موجود درباره این بخش به اشتباه مرسوم به فروش اینترنتی دارو شده است، و برنامه جدید وزارت بهداشت و ارتباطات فقط در خصوص حمل و نقل دارو از داروخانه به کاربر و نه فروش موارد موجود می باشد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع isna

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.