درک ویدیوهای YouTube توسط Google Bard  

درک ویدیوهای YouTube توسط Google Bard

امروزه ربات های چت هوش مصنوعی قابلیت های خود را در بستر اینترنت منتشر می کنند، و میلیون ها کاربر هرروز از این ابزارها در بسیاری از مشاغل به کار می برند. Google Bard نیز یکی از نمونه های معروف و پرطرفدار این حوزه است که به دلیل قابلیت های چشمگیر هوش مصنوعی خود شناخته می شود.

به تازگی اطلاعات زیادی در مورد بروزرسانی خاص برای این ربات هوش مصنوعی ارائه شده است که نشان می دهد، که Google Bard با ایجاد سوالات متداول در ویدیو های YouTube می تواند تمامی ماهیت ویدیو را درک کند و نسبت به پرسش های کاربر آمادگی داشته باشد. برای مثال در یک ویدیوی آشپزی می توانید بپرسید که در این غذا چند عدد تخم مرغ نیاز داریم و این ربات به راحتی سوال شما را جواب خواهد داد.

Google Bard

اطلاعات تکمیلی در مورد ویژگی جدید Google Bard

Extension هایی که برروی Google ایجاد شده‌اند برنامه هایی مانند Gmail، Drive و YouTube را همیشه متصل می کند و توانایی رربات را برای ارائه پاسخ‌های کامل تر بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، وقتی ویدیویی را در YouTube تماشا می‌کنید، Google Bard می‌تواند با ارائه خلاصه یا پاسخ به سؤالات خاص به درک بهتر محتوا کمک کند.

تعامل کامل این ربات هوش مصنوعی به دلیل ارتباط با اطلاعات موجود است، اما به یاد داشته باشید که Bard، مانند هر نمونه‌ای دیگر نسخه کاملی ندارد. در تست های گوناگون، این ربات دچار اشتباه های سطحی نیز شده بوده است که مانند اشتباه گرفتن تلفن‌های هوشمند با مکالمات بین خواهر و برادر بود. این باگ ها یادآور این هستند که هوش مصنوعی هنوز جای پیشرفت زیادی را دارد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.