درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری Huawei در سال ۲۰۲۳ : شکست تحریم های آمریکا

درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری Huawei در سال ۲۰۲۳ : شکست تحریم های آمریکا

هو هوکون رییس شرکت Huawei، در سخنرانی چدید خود به مناسبت سال جدید بیان کرد که پس از سال‌ها اکتشاف دشوار جهانی، عملیات تجاری هوآوی به حالت عادی بازگشته است و انتظار می‌رود درآمد سال ۲۰۲۳ از ۷۰۰ میلیارد یوان (۹۹ میلیارد دلار) فراتر رود. این موفقیت نشان دهنده تعهد تزلزل ناپذیر شرکت به نوآوری و مشتریان است.

Huawei

هو هوکون همچنین چندین زمینه کلیدی برای موفقیت Huawei در سال ۲۰۲۳ را برجسته کرد:

  • زیرساخت پایدار ICT: کسب و کار اصلی این شرکت همچنان قوی است و پایه محکمی برای رشد کلی این شرکت فراهم می کند.
    تجارت ترمینال از انتظارات فراتر رفت: علیرغم چالش های مداوم، گوشی های هوشمند و سایر مشاغل الکترونیک مصرفی بهتر از حد انتظار عمل کردند.
  • کسب و کار انرژی دیجیتال و تجارت ابری در حال دستیابی به رشد مثبت: سرمایه گذاری این شرکت در انرژی های تجدیدپذیر و راه حل های رایانش ابری در حال ثمربخشی است و هر دو بخش رشد قابل توجهی را تجربه می کنند.
  • افزایش رقابت در راه‌حل‌های خودروهای هوشمند: هواوی در حال ورود به بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی است. و راه حل های خودروهای هوشمند رقابتی تر می شوند.

همچنین، او در ادامه از همه مشتریان، شرکا، کارمندان و خانواده‌هایشان که در موفقیت هواوی سهیم بوده‌اند، تشکر کرد. او افزود که این «ایمان مشترک» بود که به Huawei اجازه داد طوفان را پشت سر بگذارد و به جلو حرکت کند.

هو هوکین با اذعان به چالش های فعلی ناشی از عدم اطمینان ژئوپلیتیک و نوسانات اقتصادی، چشم انداز این شرکت برای آینده را نیز توضیح داد. او تعهد شرکت به دیجیتالی شدن، هوشمندی و کربن کم را به عنوان محرک های اصلی رشد برجسته کرد.

Huawei

زمینه های اصلی فعالیت Huawei در سال ۲۰۲۴

علاوه براین، هوکین چندین اولویت مهم این شرکت در سال ۲۰۲۴ را تشریح کرد. هواوی به سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پیشرفته مانند مدل‌های زبانی در مقیاس بزرگ و محاسبات با کارایی بالا ادامه خواهد داد تا نوآوری و رشد را هدایت کند.

همچنین، این برند قصد دارد یک زیرساخت محاسباتی در سطح جهانی برای حمایت از ابتکارات دیجیتال بسازد. تضمین کیفیت و ایمنی محصولات و خدمات هدف اصلی است.

علاوه بر این، Huawei به تقویت اکوسیستم مشترک با همکاری سایر شرکت ها و سازمان ها ادامه خواهد داد. این ساختار سازمانی شما را ساده می کند و به کارمندان اجازه می دهد تا مالکیت کار خود را در دست بگیرند. مهمتر از همه، این شرکت توسعه رهبران خود را در اولویت قرار می دهد تا اطمینان حاصل کند که آنها برای رویارویی با چالش های آینده آماده هستند.

هو هوکون سخنان خود را با پیام امید و خوش بینی به پایان رساند. او ابراز اطمینان کرد که این شرکت می تواند بر همه موانع غلبه کند و در سال های آینده به موفقیت های بیشتری دست یابد. او معتقد است که «مردم برای قوی‌تر شدن به بارش و انباشت نیاز دارند» و تجربه گذشته هوآوی این موضوع را پایه‌ای کرده است و مایل است به‌طور مستمر برای پیروزی بیشتر به جلو حرکت کند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.