بهترین فرصت خرید گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ الانه؛ بخر تا از دستت نرفته

بهترین فرصت خرید گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ الانه؛ بخر تا از دستت نرفته

اگه دنبال یه ساعت هوشمند خوب هستی، الان بهترین فرصته که گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ رو بخری. این ساعت با یه تخفیف عالی یعنی ۱۳۳ دلار روی قیمت اصلی ۳۹۹ دلاری، فقط با ۲۶۶ دلار قابل خریداریه. البته این قیمت برای مدل ۴۷ میلی‌متری مشکی رنگه که معمولا ۳۹۹ دلار فروخته میشه.

یه مدل دیگه هم به رنگ نقره‌ای با بند سفید وجود داره که قیمتش کمی بالاتر یعنی ۲۸۵ دلاره. اونم نسبت به قیمت اصلی ۳۹۹ دلار تخفیف خورده.

سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ جدیدترین محصول پوشیدنی این غول کره‌ای هست. این ساعت یه صفحه‌نمایش لمسی OLED داره که گواهینامه‌ی IP68 و استاندارد نظامی رو هم گرفته. همچنین با درجه‌ی ۵ATM ضد آب هست و برای شنا و فعالیت‌های آبی مناسبه. علاوه بر اون، یه حلقه‌ی چرخشی داره که باعث میشه راحت‌تر باهاش کار کنید. این یه نوع کنترل لمسیه که به هر حال از کنترل‌های لمسی معمولی خیلی بهتره.

این ساعت قابلیت اندازه‌گیری فشار خون، ضربان قلب و دمای بدن رو داره. میتونه گزارش نوار قلب (ECG) تهیه کنه و حتی اطلاعاتی در مورد حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 Max) و استرس به شما بده. همچنین از پایش خواب و سایر ویژگی‌های رایجی که در مدل‌های قبلی وجود داره پشتیبانی می‌کنه.

برای اینکه بتونید از تمام قابلیت‌های این ساعت استفاده کنید، بهتره یه گوشی سامسونگ داشته باشید. در غیر این صورت، ممکنه بعضی از ویژگی‌ها رو از دست بدین. این ساعت از WearOS، وای‌فای، ۴G، NFC، GPS و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کنه.

این یه پیشنهاد فوق‌العاده‌ست و اگه دنبال یه ساعت هوشمند قدرتمند و کاربردی با پشتیبانی بهتر هستی، ارزش خرید داره.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.