حلقه هوشمند سامسونگ با قابلیت سامسونگ فود عرضه خواهد شد

حلقه هوشمند سامسونگ با قابلیت سامسونگ فود عرضه خواهد شد

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ از حلقه هوشمند سامسونگ رونمایی کرد، اما اطلاعات کمی درباره عملکرد دقیق آن ارائه داد. امروز یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول، یعنی برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی، فاش شد.

حلقه هوشمند سامسونگ با قابلیت سامسونگ فود

طبق منابع کره‌ای، بخش تجربه موبایل سامسونگ (MX) و بخش لوازم خانگی این شرکت در حال همکاری برای اتصال سامسونگ فود به گلکسی رینگ هستند. به این معنی که سامسونگ قصد دارد با استفاده از این انگشتر هوشمند، وعده‌های غذایی و پیشنهادات رژیمی ارائه دهد.

گلکسی رینگ می‌تواند به یک مربی رژیم غذایی شخصی تبدیل شود. این انگشتر فعالیت شما را در طول روز رصد می‌کند و سپس سامسونگ فود که به یخچال هوشمند سامسونگ با هوش مصنوعی بینایی متصل است، بر اساس کالری مصرفی و شاخص توده بدنی (BMI) پیشنهادات رژیمی ارائه می‌دهد. در یک خانه واقعاً آینده‌نگر که فر سامسونگ نیز به این سیستم متصل است، این دستگاه به طور خودکار دمای پخت و پز و زمان را تنظیم می‌کند و مواد لازم نیز می‌توانند از طریق مرکز e-Food سامسونگ تحویل داده شوند.

گلکسی رینگ می‌تواند به یک مربی رژیم غذایی شخصی تبدیل شود.

همه اینها در تئوری بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما واقعیت این است که اکثر این محصولات و خدمات هنوز فقط در کره جنوبی در دسترس هستند و قیمت لوازم خانگی بسیار بالا است. با این وجود، پس از عرضه گلکسی رینگ در اواخر جولای، اگر شایعات درست باشد، ممکن است شاهد گسترش این قابلیت و استقبال سایر شرکت‌ها از آن باشیم.

حلقه هوشمند سامسونگ با قابلیت سامسونگ فود

از سوی دیگر، سامسونگ فود پلتفرمی است که در حال حاضر در ۱۰۴ کشور و منطقه در دسترس است. این پلتفرم جانشین برنامه Whisk است که قبل از خریداری در سال ۲۰۱۹، بزرگترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن دستور پخت غذا بود.

ممکن است این برنامه پس از عرضه گلکسی رینگ در اواخر جولای، شروع به پیشنهاد برنامه‌های غذایی کند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.