جزئیات شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد : بازگشت طوفانی چینی ها

جزئیات شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد : بازگشت طوفانی چینی ها

با توجه به گزارش های منتشر شده، گوشی شیائومی ۱۴ اولترا مورد انتظار ترین دستگاه این برند چینی برای سال ۲۰۲۴ است. اطلاعات و مشخصات زیادی درمورد این محصول منتشر شده و در دسترس قرار دارد، اما مهم ترین آنها مربوط به لیست جدید گیک‌بنچ است که مشخصات جدیدی را از این گوشی در دسترس قرار داده است.

پرچمدار جدید شیائومی با شماره مدل Xiaomi 24030PN60G و کد مخفی aurora در لیست جدید گیک‌بنچ قرار گرفته است. با توجه به اعدادی که در این لیست قرار دارد، قدرتمندترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۴ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۹۳۱۷ را به دست آورده و در بخش چند هسته‌ای دارای امتیاز ۲۶۵۲۳ است.

آمار و ارقام به دست آمده در گیکبنچ ۶ انجام گرفته و طبق آمار جدید، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با فرکانس پیه ۲.۲۶ گیگاهرتز روی این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گوشی شیائومی ۱۴ اولترا دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و همچنین سیستم عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری انحصاری HyperOS خواهد بود.

جزئیات شیائومی 14 اولترا منتشر شد

از دیگر اطلاعاتی که درمورد این گوشی پرچمدار به دست رسیده، استفاده از سنسور ۱ اینچ سونی LYT-900 با دیافراگم متغیر و عریض تر خواهد بود که عملکرد بسیار ویژه و قابل قبولی نسبت به مدل قبلی ارائه خواهد کرد. در شیائومی ۱۳ اولترا شاهد همکاری شیائومی با لایکا بودیم که اتفاقات جالبی رخ داد، حالا همکاری با سونی نیز می‌توان حرکت مثبتی از سوی شیائومی باشد.

صفحه نمایش امولد با حاشیه های خمیده و رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل و بهره‌گیری از قابلیت شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی از دیگر ویژگی های قابل قبول پرچمدار جدید شیائومی بهره‌می‌برد. جزئیات شیائومی ۱۴ اولترا نشان از برتری این دستگاه در بخش سخت افزاری نسبت به سامسونگ و اپل خواهد بود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gsmarena

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.