جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لنوو با مشخصات قدرمند معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ لنوو Xiaoxin Pro 16 2024 با پردازنده AMD

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لنوو | Xiaoxin Pro 16 2024 با پردازنده AMD معرفی شد

اخیرا جزئیات بیشتری از جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لنوو یعنی Xiaoxin Pro 16 2024 AI Ryzen در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سری لپ تاپ ها مجهز به پردازنده های AMD Hawk Point APU هستند و پس از جشنواره بهار در چین که مصادف با ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) است، به طور رسمی عرضه خواهند شد.

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لنوو

لنوو پیش از عرضه رسمی، جزئیاتی از مدل پرچمدار این سری، یعنی Pro 16 2024 Ryzen Edition، را به اشتراک گذاشته است. این شرکت ادعا می کند که عمر باتری این مدل تا ۴۰ درصد نسبت به نسل قبل بهبود یافته و عملکرد گیمینگ خوبی نیز ارائه می دهد.

لنوو پیش از این تأیید کرده بود که کل این سری از پردازنده Ryzen 7 8845H استفاده می کند. این شرکت اکنون اعلام کرده که مصرف انرژی این پردازنده ۳۰.۷ درصد کمتر از Ryzen 7 7840HS است. این موضوع به طور خودکار به معنای بهبود عمر باتری Xiaoxin Pro 16 جدید است. طبق گفته لنوو، عمر باتری این لپ تاپ تا ۹.۵ ساعت است.

علاوه بر این، APU جدید AMD Hawk Point عملکرد واحد پردازش عصبی (NPU) بهتری را ارائه می دهد. لنوو ادعا می کند که این لپ تاپ جدید می تواند ۶۰ درصد توان محاسباتی هوش مصنوعی بیشتری را ارائه دهد.

لنوو همچنین نتایج بنچمارک بازی های این لپ تاپ را نیز به اشتراک گذاشته است. Xiaoxin Pro 16 2024 AMD Edition با استفاده از گرافیک AMD Radeon 780M، می تواند بازی Cyberpunk 2077 را با نرخ فریم ۶۴.۷۵، Baldur’s Gate را با نرخ فریم ۵۶.۲، Shadow of the Tomb Raider را با نرخ فریم ۶۳ و Elden’s Ring را با نرخ فریم ۴۸.۲ اجرا کند. این شرکت می گوید که تمام این بازی ها با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و تنظیمات پایین تا متوسط بنچمارک شده اند. انتظار می رود به زودی جزئیات بیشتری در مورد این لپ تاپ ها منتشر شود.

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لنوو

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.