تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس: پرچمدار تکنو با مشخصات قدرتمند

تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس: پرچمدار تکنو با مشخصات قدرتمند

شرکت Tecno در آخرین روز از سال ۲۰۲۳ میلادی از گوشی هوشمند جدید خود با نام تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس رونمایی کرد. این گوشی که در بالای سری Spark 20 قرار می گیرد، مشخصات قدرتمندی را ارائه می دهد که آن را به گزینه ای جذاب برای کاربرانی تبدیل می کند که به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده با عملکرد عالی هستند.

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس

مشخصات فنی تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس

تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۳۶ پیکسل ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، نهایت روشنایی ۱۰۰۰ نیتی، کاهش نور PWM 2160 هرتز همراه با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای بهره می برد. این گوشی از پردازنده MediaTek Helio G99 Ultimate استفاده می کند که یک پردازنده هشت هسته ای با دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز است. این گوشی همچنین دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است که قابل ارتقا با کارت microSDXC است.

تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده می کند. این دوربین دارای یک لنز ۱/۱.۶۷ اینچی با پیکسل های ۰.۶۴ میکرومتر است و از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. دوربین جلوی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است.

Tecno Spark 20 Pro+ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می کند. این گوشی همچنین دارای سیستم عامل Android 14 با رابط کاربری HiOS 8.6 است.

این گوشی دارای گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب را دارد.

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس

بررسی عملکرد تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس

تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس در تست های بنچمارک عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این گوشی در تست AnTuTu امتیاز ۳۶۰۰۰۰ را کسب می کند که آن را در بین گوشی های میان رده قرار می دهد. این گوشی همچنین در تست Geekbench 5 امتیاز ۶۸۰ را در تک هسته ای و ۲۰۰۰ را در چند هسته ای کسب می کند.

دوربین تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس نیز عملکرد خوبی را ارائه می دهد. عکس های گرفته شده با این دوربین در نور روز و نور کم کیفیت خوبی دارند. دوربین فوق عریض این گوشی نیز زاویه دید وسیعی را ارائه می دهد که برای عکاسی از مناظر و گروه های بزرگ مفید است.

باتری تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس دوام خوبی دارد. این گوشی در تست PCMark ادعای زمان پخش ویدیو ۲۲ ساعت را دارد.

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس

این گوشی در چهار رنگ عرضه خواهد شد که همگی نام‌های عجیبی دارند: Temporal Orbits, Lunar Frost, Radiant Starstream، و Magic Skin 2.0 Green. آخرین مورد دارای پشت چرم مصنوعی است، در حالی که بقیه به نظر می‌رسد از جنس شیشه با بافت باشند.

تکنو به درگاه «خودتوسعه» خود با نام «Dynamic Port» خیلی افتخار می‌کند که «همیشه روشن، اما هیچ‌وقت دست و پاگیر نیست». اگر گیج شده‌اید، این تفسیر تکنو از جزیره پویای اپل که بالای صفحه نمایش قرار میگیرد است.

به گفته خود تکنو، این درگاه «به‌خوبی با حفره صفحه‌نمایش ادغام می‌شود و دسترسی اولیه به این گجت خفن پیشرفته را به شما می‌دهد! طراحی آینده‌نگر و ادغام بصری جان تازه‌ای به حفره دوربین جلو می‌بخشد. نمایش پیام‌ها، ارائه خدمات و در عین حال، مجذوب کردن رهگذران با جذابیت حسادت‌برانگیز».

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس

جمع بندی

تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس یک گوشی هوشمند میان رده با مشخصات قدرتمند است که عملکرد عالی، دوربین باکیفیت و باتری با دوام را ارائه می دهد. این گوشی گزینه ای جذاب برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با ارزش خرید بالا هستند.

نقاط قوت تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس

  • مشخصات فنی قدرتمند
  • عملکرد عالی
  • دوربین باکیفیت
  • باتری با دوام

نقاط ضعف تکنو اسپارک ۲۰ پرو پلاس

  • طراحی ساده
  • قیمت بالا در برخی از بازارها

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.