تغییرات طراحی آیفون SE 4 اپل با شکل قاب اصلی دستگاه مشخص شد: قابلیت های پرچمدار! 

تغییرات طراحی آیفون SE 4 اپل با شکل قاب اصلی دستگاه مشخص شد: قابلیت های پرچمدار!

همان طور که در مقالات قبلی عنوان کردیم شرکت Apple آماده شده است تا طی هفته های آینده یکی از دستگاه های ارزان قیمت خود با ایجاد تغییرات طراحی آیفون SE 4 اپل را معرفی کند. از آنجایی که اپل از دکمه هوم به نفع تاچ آیدی و چیدمان تمام صفحه مشابه نسخه های قبلی فاصله گرفته است اما تمامی مشخصات ارائه شده نشان دهنده یک محصول زیبا می شود. مطابق با این خبر چندین تصویر از قاب گوشی به صورت آنلاین منتشر شد که ماهیت اصلی طراحی دستگاه را مشخص کرد.

نسبت به سری قبلی، به جای قابلیت های تاچ آیدی و دکمه هوم، پیش بینی می شود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با فیس آیدی در بالا باشد. همچنین به نظر می رسد که اپل بالاخره طراحی قدیمی نسل آیفون ۶ را کنار گذاشته است. یکی از جاه طلبی های بزرگ این شرکت نبود تغییرات در طراحی برای مدت طولانی بود. با این حال، امسال عوامل زیادی عوض مطابق سلیقه کاربران شکل می گیرد.

جزئیات تغییرات طراحی آیفون SE 4 اپل

همان گونه که در مقالات گذشته بیان کردیم، آیفون SE 4 شبیه به سری ۱۴ خواهد بود، مواردی چون طراحی و داشتن حسگرهای TrueDepth برای فیس آیدی و دوربین جلو جزو ویژگی های جدید هستند. به نظر می رسد که این دستگاه دارای کناره های باریک تری باشد که تمام سنسورهای مورد نیاز در بخش جلو را که اولین بار با سری آیفون ۱۳ معرفی شدند به همراه دارد.

همچنین، با توجه بیشتری به تغییرات طراحی آیفون SE 4 اپل، می توانید مشاهده کنید که این دستگاه دارای یک دوربین تکی در پشت خود به همراه فلاش و میکروفون می باشد. این مدل شبیه آیفون XR به نظر می‌رسد، اگرچه سنسور آن بزرگ‌تر از نسل قبلی است، زیرا شرکت سازنده حسگرهای دوربین بیشتری را برای مدل‌های گران‌تر استفاده می‌کند. با این حال، به نظر می رسد که برآمدگی دوربین از خود شیشه پشتی بیرون زده است، که نشان می دهد فلات دوربین وجود ندارد.

 این دستگاه به دلیل طراحی بخش بالای دکمه ولوم، دکمه اکشن را نخواهد داشت. ظاهراً آیفون SE 4 یک دکمه مشابه به سری ۱۴ خواهد داشت، اگرچه شکل ظاهری قاب برای قرار دادن سوئیچ سایلنت در نظر گرفته شده است. اما هنوز ساختار کلی نشان می دهد که در این نسخه تلاش بسیاری تحت عنوان ارائه حس جدید برای کاربر انجام می گیرد.

از آنجایی که انتظار می رود این دستگاه در سال آینده عرضه شود، برای تایید کردن تغییرات طراحی آیفون SE 4 اپل هنوز بسیار زود است. طبق شایعات اولیه، انتظار می‌رود ارزش کلی این مدل با وجود طراحی جدید و سخت افزار قدرتمند، به شدت کاهش یابد. چرا که ترجیح اصلی کاربران مطابق با پرچمداران خواهد بود چرا که ویژگی ها و قابلیت های جذاب بیشتر در این مدل ها به کار می‌‌رود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.