تراشه‌ها مانع پیشرفت فاکسکان در سال ۲۰۲۴ نخواهند شد

تراشه‌ها مانع پیشرفت فاکسکان در سال ۲۰۲۴ نخواهند شد

یکی از بازیگران اصلی صنعت الکترونیک و اپل شرکت Foxconn است که نسبت به مشکلات تکنولوژی تراشه ها در سال ۲۰۲۴ خوشبین است. این برند با توجه به موانعی چون شکست مالی قابل توجه به دلیل مالکیت شارپ، وضعیت خوبی را دارد. امسال نیز در طول گردهمایی سالانه کارکنان شرکت، رئیس این شرکت، لیو یانگ وی، مشاهدات خود را ارائه کرد و علیرغم برخی موانع مهم، سال بسیار بهتری را برای فاکسکان پیش‌بینی کرد.

فاکسکان

مشکل نبود تراشه های کافی برای سرورهای هوش مصنوعی در فاکسکان

نبود تراشه برای سرورهای هوش مصنوعی که برای موج بعدی فناوری ضروری است، یکی از مشکلات اصلی این شرکت است. در بخش اصلی کارخانه های کافی برای تولید این تراشه ها، برای پاسخگویی به تقاضای فوق العاده وجود ندارد. ریئس این برند نیز چشم انداز جدیدی برای ساخت کارخانه های بیشتر برای رفع نیاز به فناوری های هوش مصنوعی را مطرح کرد.

در حال حاظر با توجه به مشکلات اقتصادی و سیاسی جهانی افراد کمتری تمایل به خرید دستگاه های جدید دارند و این باعث ایجاد موج منفی می شود. این موضوع وقتی مورد توجه قرار می گیرد که اپل، یکی از بزرگ‌ترین شرکای فاکسکان پیش‌بینی می‌کند میزان فروش محصولات این شرکت کمتری داشته باشد به خصوص در مناطقی چون چین.

فاکسکان

یکی از بزرگ ترین ضربه های اقتصادی، زمانی وارد می شود که مشتریان در انتخاب دستگاه مورد نظر از محصولات شرکت اپل صرف نظر می کنند. در مقابل برندهایی که از تراشه های ساخت چین استفاده می کنند سود بزرگی خواهند داشت.

بیشتر دنبال‌کنندگان منتظر هستند تا فاکسکان درآمدهای سه‌ماهه چهارم و همچنین پیش‌بینی‌هایش برای سال آینده خود را منتشر کند. سهام این شرکت در سال جاری اندکی کاهش یافته است، اما در آینده ممکن است موارد زیادی را در مورد جهت گیری صنعت فناوری به ویژه در زمینه تولید و به دست آوردن قطعات مورد نیاز برای جدیدترین دستگاه ها و فناوری های هوش مصنوعی (AI) نشان دهد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.