تاج بنچمارک AnTuTu در ماه مارس به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تعلق گرفت: هیچ شیائومی در لیست دیده نمی شود

تاج بنچمارک AnTuTu در ماه مارس به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تعلق گرفت: هیچ شیائومی در لیست دیده نمی شود

بنچمارک AnTuTu به تازگی نمودار های ماه مارس خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ توانسته Dimensity 9300 را شکست دهد و تاج بنچمارک AnTuTu در ماه مارس ۲۰۲۴ را به دست آورد. با این حال، این رتبه‌بندی با چند هشدار همراه است. در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر و برخی مثال‌ها می‌پردازیم.

 

 ۱. رتبه‌بندی پرچمداران در AnTuTu

 

  • Asus ROG Phone 8 Pro: این گوشی با کسب امتیاز ۲,۱۴۱,۴۴۸ در صدر جدول قرار گرفته است. این گوشی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.
  • Oppo Find X7: این گوشی با کسب امتیاز ۲,۱۳۸,۱۱۹ در رتبه دوم قرار گرفته است. این گوشی از چیپست Dimensity 9300، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.
  • iQOO 12: این گوشی با کسب امتیاز ۲,۱۱۰,۵۹۵ در رتبه سوم قرار گرفته است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

 

نکته: ۷ مدل دیگر از ۱۰ مدل برتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که در حال حاضر
اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرتمندترین چیپست در بازار است.

 

۲. عدم حضور شیائومی

هیچ گوشی هوشمندی از شیائومی در بین ۱۰ مدل برتر دیده نمی‌شود. این موضوع می‌تواند به چند دلیل مختلف باشد:

  • تمرکز شیائومی بر روی سایر معیارها: ممکن است شیائومی تمرکز خود را بر روی معیارهای دیگری مانند عمر باتری یا تجربه کاربری گذاشته باشد.
  • بهینه‌سازی ضعیف برای AnTuTu: ممکن است گوشی‌های شیائومی به اندازه گوشی‌های سایر برندها برای AnTuTu بهینه‌سازی نشده باشند.
  • مشکلات مربوط به گرمای بیش از حد: برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های شیائومی با مشکل گرمای بیش از حد روبرو هستند که می‌تواند بر عملکرد آنها در AnTuTu تأثیر بگذارد.

 

۳. رتبه‌بندی میان‌رده‌ها در AnTuTu

 

  • OnePlus Ace 3V: این گوشی با کسب امتیاز ۱,۴۶۶,۷۲۸ در رتبه اول قرار گرفته است. این گوشی از چیپست جدید اسنپدراگون +۷ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.
  • Redmi K70E: این گوشی با کسب امتیاز ۱,۳۹۱,۱۲۵ در رتبه دوم قرار گرفته است. این گوشی از چیپست Dimensity 8300-Ultra SoC، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.
  • Realme GT Neo5 SE: این گوشی با کسب امتیاز ۱,۱۵۶,۸۶۷ در رتبه سوم قرار گرفته است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون +۷ نسل ۲ ، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

 

نکته: ۴ مدل دیگر از ۱۰ مدل برتر از Dimensity 8200 استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که این چیپست رقیب سرسختی برای اسنپدراگون +۷ نسل ۳ محسوب می‌شود.

 

۴. نام‌گذاری گمراه‌کننده Snapdragon

همانطور که در رتبه‌بندی میان‌رده‌ها مشاهده می‌کنید، اسنپدراگون +۷ نسل ۳ به طور قابل‌توجهی سریع‌تر از اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است. این موضوع می‌تواند برای برخی از کاربران گمراه‌کننده باشد، زیرا نام این دو چیپست بسیار شبیه به هم است.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.