بهترین هدست های بلوتوث در بازار (مرداد ۱۴۰۳)

بهترین هدست های بلوتوث در بازار (مرداد ۱۴۰۳)

همواره گوش دادن به موسیقی جزو فعالیت های روزمره ما می باشد، ولی اما کدام مدل بهترین دستگاه برای گوش دادن به موزیک مناسب است؟ هدست های بلوتوثی از جمله محصولاتی هستند که طی سال ها همیشه جزو خاص ترین نسخه ها برای کاربران بوده‌اند، اما به دلیل وجود مشکلات زیادی از جمله روند اتصال و یا کیفیت پخش صدا علاقه مندان به این حوزه دچار سردرگمی می شوند که کدام مدل برای آنها می تواند بهترین حالت را ارائه دهد.

در پست ویژه بهترین هدست های بلوتوث در بازار قرار است با معرفی خاص ترین و با کیفیت ترین نسخه های موجود مناسب ترین گزینه موجود در بین تمامی مدل ها را برای شما ارائه کنیم. چند نکته مهم در انتخاب هدست های بلوتوثی وجود دارد که با اشاره کامل به جزئیات و مشخصات اصلی روند کلی بهترین مدل را آسان تر می کند. با ما همراه باشید تا با شگفت انگیزترین نمونه های موجود در بازار آشنا شویم.

 

۱. سونی WH-1000XM5

همیشه و دائما شرکت Sony در حوزه موسیقی در صدر رتبه بندی جهان قرار دارد و محصولات بسیار خاصی را روانه بازار می کند. یکی زاز این مدل ها سونی WH-1000XM5 است که به همراه چهار میکروفون ساخته شده با پرتو گسترده توسط رابط کاربری هوش مصنوعی بهترین کیفیت صدا در طول گوش دادن به موزیک و حتی تماس های شما دارد.

در این مدل از دو تراشه ANC استفاده شده است که در طول روزمره به هیچ وجه مشکل کاربری با آن نخواهید داشت. سیستم ساختاری آن نیز به شکل کامل سبک است و به همراه طراحی چرم در اطراف دستگاه راحت و شیک محسوب می شود. همچنین، در کنار این مدل یک کیف محافظ نیز وجود دارد که می توانید آن را طی روز در کنار خود حمل کنید.

علاوه براین، به دلیل وجود سری های چرخشی ارگونومیک شکل تاشو دارد و انواع اندازه قابل حمل است. برای همین این محصول به عنوان یک مدل ایده آل در طیف گسترده‌ای طرفدار دارد.

 

۲. JBL Tune 770NC

در نگاه اول ممکن است قیمت این محصول برای شما زیاد باشد، اما وجود مشخصاتی چون فناوری بلوتوث ۵.۳ به همراه کاهش نویز در تماس و کیفیت خارق العاده JBL Tune 770NC را جزو بهترین هدست های موجود در بازار تبدیل می کند. این مدل با ۳ رنگ جدید خود به همراه قابلیت های حذف نویز تطبیقی و بیس قدرتمند می تواند با اکولازیر سفارشی گزینه های متعددی برای سبک های مختلف موزیک ارائه بدهد.

یک نکته قابل توجه در ساختار کلی این مدل کیفیت صدا است که مشابه نسخه های دیگر چندان کیفیت خوبی را ندارد، اما قطعات بسیار بادوامی در آن استفاده شده است. اگر به دنبال یک هدست بلوتوثی با کیفیت به همراه قابلیت های بروز هستید قطعا این مدل برای شما مناسب می باشد.

 

۳. EPOS H3Pro

یکی دیگر از بخش های پرطرفدار برای استفاده از هدست های بلوتوثی گیمینگ است که EPOS H3Pro جزو بهترین گزینه های موجود در این لیست می باشد. قابلیت های کم نظیر این مدل شامل قطعات قابل تعویض به صورت جداگانه و اتصال دلخواه است که آن را در بین تمامی نمونه خاص تر می کند. هر گوش این هدست به شکل کوچک و راحتی ساخته شده است که در طول استفاده روزمره هیچ اذیتی برای کاربر ندارد.

علاوه براین، در بخش کیفیت صدا هیچ کم و کاستی در این محصول نمی بینید، ویژگی های جذف نویز و فراگیری صدا تحت عنوان کاربری های بازی و موسیقی در این نسخه وجود دارد که به بهترین شکل ارائه می شود.

 

۴. BlueParrott B350-XT

تقریبا با در نظر گرفتن تمامی مدل های موجود در این لیست هیچ محصولی قدرت حدف نویز به شکل کامل مشابه BlueParrott B350-XT را ندارد. ساختار استاندارد این دستگاه به شکلی است که شما می توانید در طول کاربری روزمره حتی در رانندگی استفاده کنید. وجود قابلیت های GPS و اتصال فراگیر این مدل جزو گسترده ترین نمونه ها قرار می دهد چرا که این نسخه در فاصله ۳۰۰ فوتی نیز اتصال خود را با دستگاه مبدا از دست نمی دهد.

در طول طراحی و ساخت این مدل از قطعات باکیفیت و باداوم استفاده شده است که آن را در حوزه هدست های بلوتوثی در صدر کیفیت و مقاومت قرار می دهد.

 

۵. بنگ اند اولفسن H95

بین تمامی مدل های موجود در این لیست گران ترین و با کیفیت ترین نسخه قطعا بنگ اند اولفسن H95 است. این هدست شیک و لاکچری به همراه کیف خاص خود در شش رنگ متنوع عرضه می شود که دارای قابلیت های شارژ طولانی مدت ۳۸ ساعته و حدف نویز عمقی جزو دقیق ترین نمونه های موجود در جهان است.

قابلیت Beoplays ANC این مدل در طول گوش دادن به موسیقی با استفاده از درایوهای تیتانیوم های ۴۰ میلی متری با آهن رباهای مغناطیسی نئودیمیوم کامل ترین حس موزیک را به کاربر ارائه می دهد. همچنین، بخش تنطیمات اکولازیر این مدل به صورت گسترده تمامی سبک های موجود را پشتیبانی می کند و گزینه های دقیقی را برای کاربر فراهم دارد. به شکل کلی کیفیت به هیچ وجه ارزان نیست و باید برای دریافت خاص ترین نمونه هزینه زیادی نیز داده شود.

سخن نهایی 

در نهایت، این شما هستید که انتخاب برتر را تعیین می کنید، گزینه های موجود در لیست بهترین هدست های بلوتوث در بازار جزو خاص ترین نمونه ها هستند که برحسب نظرات و پیشنهادات خود کاربران انتخاب شده‌اند. برهمین اساس شناخت و بررسی نیازها در تهیه یک مدل بسیار مهم است چرا که می تواند در طول استفاده روزمره کیفیت متفاوتی ارائه شود.

 

مطالب مرتبط:

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

منبع makeuseof

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.