سایت AnTuTu لیست بهترین دستگاه ها با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را منتشر کرد

سایت AnTuTu لیست بهترین دستگاه ها با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را منتشر کرد!

طی هر ماه، سایت جامع بنچمارک AnTuTu طی تست های متعددی که برروی دستگاه های متفاوت انجام می گیرد لیست بهترین مدل ها را منتشر می کند. در این نمودار دستگاه‌های با عملکرد برتر که تحت عنوان قاتل‌های پرچم‌دار هستند یا پردازنده هایی را نشان می‌دهد که در دسته‌بندی‌های مربوطه بهترین نسخه موجود هستند.

اکنون مطابق آخرین لیست جمع آوری شده در ماه آوریل، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در صدر گروه با کارایی بالا قرار دارد و چهار جایگاه برتر را از بین پنج رتبه برتر و هفت رتبه از ده رتبه برتر را به خود اختصاص داده است. در مقابل سه بخش دیگر در اختیار مدل هایی هستند که از پردازنده مدیاتک دایمنیستی ۹۳۰۰ استفاده می کنند.

لیست بهترین دستگاه ها با اسنپدراگون ۸ نسل ۳

در ابتدا با میانگین امتیاز AnTuTu 2,120,210 برای ماه آوریل، ایسوس راگ فون ۸ پرو پس از آن iQOO 12 با ۲,۰۹۰,۲۵۲ و ردمجیک ۹ پروپلاس با ۲,۰۸۰,۶۷۸ قرار گرفتند.

به ترتیب، ویو X فولد ۳ پرودر رده چهارم قرار دارد و پس از آن وان پلاس ۱۲،iQOO 12 پرو، iQOO نئو ۹ پرو، اوپو فایند X7 اولترا و ویو X100 پرو قرار دارند، این گوشی ها مجموعا بیش از دو میلیون امتیاز دریافت کرده‌اند.

در انتهای طیف دستگاه های ارزان قیمت، ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE و وان پلاس Ace 3V به ترتیب با پردازنده اسنپدراگون +۷ نسل ۳ در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند. ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE و ردمی نوت ۱۲ توربو، دو دستگاهی است که از پردازنده اسنپدراگون ۷+ نسل ۲ استفاده می کنند.

در بخش دیگر پردازنده دایمنیستی ۸۲۰۰ قرار دارد که به ردمی نوت ۱۲T پرو، iQOO نئو ۷ SE، اوپو رنو ۵G 11 و iQOO Z8 قدرت می‌دهد، که در طول لیست کامل جایگاه ششم از رتبه نهم را برعهده دارد. در نهایت، با وجود عرضه در سال ۲۰۲۲، وان پلاس Ace با چیپست دایمنیستی ۸۱۰۰ مکس در رتبه نهم قرار گرفته است.

در مورد این نمودارها چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. فقط دستگاه‌هایی با بیش از ۱۰۰۰ اجرا بنچمارک می‌توانند نمایش داده شوند و امتیاز در آنها میانگین تمام اجراها برای هر مدل است، نه امتیاز برتر. نسخه هایی که بالاترین امتیاز را کسب کردهاند که ممکن است بالاترین نمونه برای هر مدل نباشد، اما مدلی است که در نمودارها نمایش داده می شود.

تماشای عملکرد اسنپدراگون ۸s نسل ۳ در مقایسه با اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ که قرار است ماه آینده در نمودار قاتل پرچمدار عرضه شود، بسیار جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gsmarena

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.