بررسی تکمیلی ردمی Note 13 Pro 4G

بررسی تکمیلی ردمی Note 13 Pro 4G

حدود چند هفته از عرضه رسمی سری جدید ردمی Note 13 Pro 4G می گذرد شرکت Redmi این مدل را همانند نسخه Poco M6 Pro 4G همراه با یک مشخصات سخت افزاری به بازار ارائه داد. البته، همیشه بعضی اطلاعات عجیبی برای هردستگاه ارائه می شود و به عنوان ویژگی اصلی شناخته می شود، در این مدل نیز یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به عنوا نقطه قوت آن در صدر مشخصات قرار دارد.

ردمی Note 13 Pro 4G

مشخصات ردمی Note 13 Pro 4G

در مدل قبلی Redmi Note 12 Pro نیز این موارد کاملا قابل مشاهده بود و در هر دو مدل ۵G و ۴G مشخصات مطابق با انتظار کاربران ارائه داده شده بود. نسخه فعلی که دارای تکنولوژی ۴G است، دارای وضوح پایین تر، چیپست قدرتمندتر و گزینه های محدودی برای رندر ویدیو است. این دوربین می‌تواند برخی از ویژگی‌ها مانند طراحی جذاب، OLED با Dolby Vision و شارژ سریع ۶۷ واتی را به همراه دارد.

ردمی Note 13 Pro 4G یکی دیگر از میان رده های جذاب با استاندارد مقاومت IP54 است. صفحه نمایش به کار رفته در این مدل ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح استاندارد ۱۰۸۰p می باشد و ۱۲۰ هرتز نرخ تازه سازی، روشنایی ۱۳۰۰ نیت و محافظ گوریلا گلس ۵ ارائه می دهد. این پنل فاقد عمق رنگ استاندارد ۸ بیتی و قابلیت HDR است.

پردازنده به کاررفته در این مدل اولترا Helio G99 است که قدرت گرافیک مناسبی دارد. عملکرد کاملی را برای کارهای روزمره یک کاربر فراهم می کند. همچنین، برای کاربرانی که به عکاسی علاقه مند هستند این دستگاه دارای یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی با لنز OIS برای دوربین اصلی است و  یک دوربین معمولی ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را نیز به همراه دارد.

ردمی Note 13 Pro 4G از شارژ سریع ۶۷ واتی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. بلندگوهای استریو با Dolby Atmos و اسکنر اثر انگشت در داخل نمایشگر نیز وجود دارد. البته برای این مدل رابط کاربری جدید HyperOS معرفی نشد و از نسخه MIUI 14 بر روی اندروید ۱۳ استفاده شد.

ردمی Note 13 Pro 4G

جعبه گشایی ردمی Note 13 Pro 4G

در بسته اصلی این دستگاه یک آداپتور برق ۶۷ واتی و کابل USB-A-C-C 6A وجود دارد که به همراه یک کاور سیلیکونی عرضه می شود. همچنین،با اینکه موضوع محافظت از بدنه و صفحه نمایش دستگاه بسیار مهم است، یک لایه اصلی روی صفحه نمایش ایجاد شده است که محافظت کافی در برابر خط و خش را ایجاد می کند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.