بازی EA Sports FC 24 در سپتامبر منتشر خواهد شد

قیمت و تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 24

بازی EA Sports FC 24 در سپتامبر منتشر خواهد شد

بازی EA Sports FC 24 در واقع طلوع عصر جدیدی برای سری‌های فوتبال پرچمدار EA است و این شرکت اعلام کرده که اولین قسمت از بازی تغییر نام‌‌یافته‌ی خود را به زودی عرضه خواهد کرد. بازی EA Sports FC 24 (جایگزین جدید بازی FIFA) در تاریخ ۲۹ سپتامبر برای PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد و بد نیست بدانید که همکاری طولانی مدت EA با FIFA پس از FIFA 23 به پایان رسید و باعث این تغییر نام شد.

شایعات حاکی از آن بود که نسخه های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S بازی EA Sports FC 24 حدود ۸۰ دلار قیمت خواهند داشت، اما این شایعات درست نبود. قیمت بازی همچنان ۷۰ دلار است و بازیکنان پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز باید این مبلغ را بپردازند. EA Sports FC 24 همچنین برای کامپیوترهای شخصی ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت، در حالی که قیمت آن در سوییچ ۶۰ دلار است.

بازی EA Sports FC 24

نسخه ۱۰۰ دلاری Ultimate شامل امتیازات Ultimate Team، امتیاز FC و حداکثر هفت روز دسترسی زودهنگام است. شایان ذکر است، کسانی که نسخه استاندارد را انتخاب می‌کنند، به حالت Ultimate Team نهایی دسترسی نخواهند داشت، اگرچه همچنان می‌توانند نسخه معمولی Ultimate Team را بازی کنند. EA برای اولین بار زنان را به تیم Ultimate اضافه می‌کند، به این معنی که مردان و زنان در یک زمین مجازی با یکدیگر و مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

تاریخ انتشار و جزئیات قیمت بازی مشخص شد و EA برای اولین بار بازی را به طور دقیق نشان داد و برخی از ویژگی‌های جدید را اعلام کرد. این بازی که قبلاً با نام FIFA شناخته می‌شد، در حال اضافه کردن دو لیگ جدید زنان، یعنی لیگ F اسپانیا و Frauen بوندسلیگا که به ترتیب بالاترین سطح رقابت در اسپانیا و آلمان هستند، بوده است.

بازی EA Sports FC 24

EA با لیگ‌ها و سازمان‌های مختلف، توافق‌نامه‌هایی را با هدف حفظ وفاداری این سری تا حد امکان انجام داده است. بیش از ۱۹۰۰۰ بازیکن معتبر، ۳۰ لیگ و بیش از ۱۰۰ استادیوم در EA Sports FC 24 حضور خواهند داشت. این شرکت همچنین قراردادهای انحصاری را با لیگ برتر انگلیس و UEFA برای استفاده از برند آنها و حفظ دسترسی به مسابقاتی مانند لیگ قهرمانان بست.

EA فناوری HyperMotion خود را نیز ارتقا داده است. HyperMotionV (که در نسخه‌های PS5، Xbox Series X/S و PC موجود خواهد بود) از داده‌های حجمی بیش از ۱۸۰ بازی حرفه‌ای مردانه و زنانه استفاده می‌کند. از سوی دیگر قابلیت Crossplay بین PS5، Xbox Series X/S و PC و همچنین بین PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود. حالت های Clubs، Co-Op Season، Volta Football و Ultimate Team Co-Op برای اولین بار از crossplay پشتیبانی می‌کنند.

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.