اینفینیکس اسمارت ۸ پلاس معرفی شد : غول باتری آیفون نما

اینفینیکس اسمارت ۸ پلاس معرفی شد : غول باتری آیفون نما

 

اینفینیکس گوشی های هوشمند اینفینی اسمارت ۸ و اسمارت ۸ HD را در هند عرضه می کند. اخیرا شاهد این بودیم که اینفینیکس گوشی اسمارت ۸ پرو را در وب سایت جهانی خود بدون ذکر قیمت یا دسترسی آن فهرست کرد. اکنون مشاهده میشود که این برند گوشی هوشمند سری ۸ دیگری به نام اسمارت ۸ پلاس را در لیست قرار میدهد. در اینجا نگاهی به آنچه که نسخه پلاس ارائه می دهد می اندازیم.

Infinix smart 8 plus دارای پنل ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۱۲ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ میباشد. smart 8 plus نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می دهد. در قسمت جلویی دستگاه به دوربین سلفی درون سوراخ پانچ در مرکز ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز هوش مصنوعی و فلاش LED است.

تراشه ۱۲ نانومتری Helio G36 با فرکانس ۴ هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A53 و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Cortex-A53 در راس smart 8 plus حضور دارد. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲ گزینه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت را دارا میباشد اما نگران نباشید Infinix دست شما را برای داشتن فضای ذخیره‌سازی بیشتر باز گذاشته و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره‌سازی اطلاعات در این دستگاه قرار داده که به نوبه خود جای شکر دارد. این دستگاه با اندروید ۱۳ مبتنی بر XOS 13 از پیش بارگذاری شده است و برای امنیت بیشتر به حسگر اثرانگشت کنار گوشی مجهز شده است.

اسمارت ۸ پلاس در چهار رنگ مشکی چوبی، سفید و طلایی براق عرضه خواهد شد. ابعاد اسمارت ۸ پلاس ۱۶۳.۶۵ در ۷۵.۷ در ۸.۹۵ میلی متر و وزن ۲۰۴ گرم است. smart 8 plus دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که ته دلتان را قلقلک میدهد ولی با شارژر ۱۸ واتی به شدت به ذوقتان میزند. این دستگاه ویژگی های دیگری مانند دو سیم کارت، ۴G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث و جک ۳.۵ میلی متری صدا را ارائه می دهد.

Infinix هنوز قیمت و در دسترس بودن اسمارت ۸ پلاس را تایید نکرده و در حال حاضر جزئیات محدود است. در صورت انتشار هرگونه اخبار جدید در مورد این دستگاه ما شما کاربران تکنودات را در جریان قرار خواهیم داد.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

 

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.