اپل واچ سری ۹ رونمایی شد : تغییرات جزئی

اپل واچ سری ۹ رونمایی شد : تغییرات جزئی

شرکت کوپرتینویی اپل دقایقی پیش با آغاز رویداد Wonderlust از محصولات جدید رونمایی کرده است. جدیدترین محصول این شرکت کوپرتینویی، اپل واچ ساعت سری ۹ است که با تغییرات محسوس نسبت به نسل قبل معرفی شده است. در نگاه اول تفاوت هایی با اپل واچ سری ۸ مشاهده نمی‌شود.

همانطور که قبل از رونمایی اکثر رسانه های معتبر اشاره کرده بودند، اپل تغییرات چندان زیادی از لحاظ ظاهری نسبت به نسل قبل ایجاد نکرده و شاهد بهره‌گیری از همان نحوه طراحی هستیم. علاوه بر بخش طراحی، در بخش ظاهری شاهد ایجاد تفاوت های چشمگیر نسبت به نسل قبل هستیم.

قابلیت های جدید اپل واچ سری ۹

در بخش پردازشی اپل واچ سری ۹ شاهد استفاده از تراشه اختصاصی S9 هستیم که پردازش گرافیکی ۳۰ درصد سریعتر نسبت به اپل واچ سری ۸ دارد که باعث روان شدن انیمیشن ها می‌شود. علاوه بر این تراشه شاهد بهره‌گیری از یک موتور عصبی چهار هسته‌ای هستیم که وظایف یادگیری ماشین را حدود ۲ برابر سریع نسبت به قبل پردازش می‌کند.

اپل واچ سری 9 رونمایی شد

این کار باعث می‌شود پشتیبانی از دستیار صوتی Siri بسیار آسان و با قابلیت های زیاد همراه باشد. قابلیت اینکه دستیار صوتی سیری در گجت های هوشمند اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، باعث می‌شود که برای سوئیچ کردن میان بخش های مختلف در اپل واچ سری ۹ بسیار آسان تر از قبل شود.

قابلیت ویژه‌ای که تراشه S9 برای ساعت هوشمند جدید اپل اضافه کرده است، می‌توان به نحوه ردیابی جدید اشاره کرد که در این حالت برای پیداکردن گوشی تمامی مسیر های دقیق نشان داده می‌شود و با نزدیک شدن به گوشی هوشمند، یک سیگنال صوتی به همراه ویبره از ساعت هوشمند پخش می‌شود.

صفحه نمایش اپل واچ سری ۹ نیز نسبت به نسل قبل تغییراتی داشته و شاهد افزایش روشنایی صفحه نمایش هستیم که تقریبا دو برابر بیشتر از نسل قبل است که آنرا به ۲۰۰۰ نیت می‌رساند. علاوه بر این قابلیت تنظیم روشنایی تا ۱ نیت برای نمایشگر این ساعت هوشمند وجود دارد که باعث تنظیم خودکار روشنایی در حالت های مختلف شبانه روزی می‌شود.

به غیر از تغییرات ذکر شده، تمامی بخش های اپل واچ سری ۹ هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد و اپل قصد دارد با همان قیمت نسخه قبل روانه بازار کند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع phonearena

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.