اوپو K11x همراه با تراشه Snapdragon 695 معرفی شد

اوپو K11x همراه با تراشه Snapdragon 695 معرفی شد

شرکت Oppo در سپتامبر سال گذشته مدل K10x را در بازار جهاتی عرضه کرده بود و امروز طی رویدادی جانشین جدید این سری یعنی اوپو K11x رونمایی کرد. در این بخش می خواهیم به مشخصات و قیمت این دستگاه بپردازیم با ما همراه باشید.

اوپو K11x

مشخصات اوپو K11x

اوپو K11x دارای سه دوربین اصلی است که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در بخش نیرودهی نیز یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با کابل شارژ ۶۷ ولت وجود دارد. شرکت اوپو بیان کرده است که آداپتور ۶۷ ولتی موجود در جعبه این دستگاه می تواند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را از ۱٪ تا ۸۰٪ در ۳۳ دقیقه شارژ کند.

همچنین، اوپو K11x از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ همراه با رم ۱۲ گیگابایتی و سیستم عامل ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دارای صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی FullHD + 120 هرتز با حداکثر روشنایی ۶۸۰ است. با این حال، ممکن است مشخصات این دستگاه برای شما آشنا باشد چرا که نسخه‌ای از OnePlus Nord CE 3 Lite است که ماه گذشته رونمایی شد.

اوپو K11x

قیمت و زمان عرضه اوپو K11x

اوپو K11x در دو رنگ سفید صدفی و سرمه‌ای همراه با سه ظرفیت ذخیره سازی به بازار ارائه می شود که شامل نسخه های ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۴۹۹ یوان (۲۱۰ دلار/۲۰۰ یورو/۱۷۶۰۰ INR) 1699 یوان یوان (۲۵۰ یورو/۲۵۰ دلار). /INR). 19,950) و RMB 1,899 (270 دلار / ۲۵۰ یورو / ۲۲,۳۰۰ INR) خواهد بود. فروش این محصول از ۳۱ می در چین از طریق وب سایت رسمی Oppo آغاز خواهد شد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.