اطلاعات جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نشان از قدرت بالای آن دارد

اطلاعات جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نشان از قدرت بالای آن دارد

طبق شایعات منتشر شده، کوالکام قصد دارد جدیدترین تراشه پرچمدار خود را اواخر پاییز امسال روانه بازار کند. درمورد این پردازنده شاهد اطلاعات زیادی از چند ماه پیش بودیم که هر کدام اشاره به یک ویژگی خاص داشتند. حالا با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اطلاعات جدیدی درمورد اسنپدراگون ۸ نسل ۴ منتشر شده است.

طبق گزارش جدید Digital Chat Station، کوالکام به صورت جدی بر روی تراشه پرچمدار خود فعالیت می‌کند و به احتمال زیاد از جنس سیلیکون بهره‌وری شده استفاده خواهد کرد. گزارش جدید درمورد اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نشان دهنده معماری هسته ۶ به علاوه ۲ است که یکی از آنها با یک جفت هسته با عملکرد بالا عرضه خواهد شد.

گزارش های به دست آمده حاکی از امتیاز ۲۷۰۰ در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ۱۰۰۰۰ برای بخش چند هسته‌ای هستند که در بنچمارک گیکبنچ ۶ به دست آمده و قدرت بسیار بالای این تراشه را به نمایش می‌گذارد. در ادامه این گزارش ها، گفته می‌شود اولین برند هایی که از تراشه پرچمدار کوالکام بهره‌مند خواهند بود، شیائومی و وان پلاس خواهد بود.

اطلاعات جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 نشان از قدرت بالای آن دارد

این دو برند همیشه جزو اولین شرکت هایی هستند که در پرچمداران خود از تراشه های کوالکام استفاده می‌کنند و بخاطر همین موضوع می‌توان انتظار داشت که در پاییز امسال شاهد رونمایی پرچمدار های این دو برند با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشیم.

به احتمال زیاد، سری گوشی شیائومی ۱۵ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود و در کنار آن، سری گوشی وان پلاس ۱۳ نیز به عنوان اولین گوشی های بازار که مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون خواهند بود. عملکرد کلی تراشه های کوالکام در اجرای بازی های سنگین و پردازش های طولانی، بسیار مطلوب و قابل قبول است.

با این وجود باید تا زمان اعلام شده منتظر باشیم و ببینیم که آیا کوالکام تمامی خواسته های خود را عملی خواهد کرد و در مقابل، رقبای آن توانایی ارائه یک محصول در این سطح را خواهند داشت یا خیر.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.