بلاخره اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد عرضه شد: حس ماجراجویی خاص

بلاخره اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد عرضه شد: حس ماجراجویی خاص!

یکی از بهترین بازی های که در سال های اخیر توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند اساسینز کرید میراژ بود که توسط یوبی سافت توسعه یافته است. متأسفانه، این بازی با وجود محبوبیت گسترده، بنا بر اطلاعیه موجود براساس ارائه اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد هنوز در دسترس نیست. اما خوشبختانه، بازیکنان از اعلامیه ای که توسط یوبی سافت منتشر شد هیجان زده شدند.

سیزدهمین قسمت از این سری مشهور، در اکتبر ۲۰۲۳ منتشر شد و در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، ویندوز در دسترس می باشد. اما به زودی طی روندی جالب اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد عرضه می شود و کاربران اپل بلاخره می توانند در دنیای این بازی مهیج غرق شوند.

اطلاعات موجود درباره اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد

طبق اعلامیه اخیر Ubisoft برای دانلود بازی اساسینز کرید میراژ در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین مدل های آیپد ایر و آیپد پرو با چیپست M1 یا بالاتر نیاز دارید. اپ استور در حال حاضر پیش خرید آن را شروع کرده است و در تاریخ ۱۰ ژوئن در پلتفرم های موجود می توانید آن را دریافت کنید. همچنین، قیمت مصوب تعیین شده این بازی حدود ۴۹.۹۹ دلار خواهد بود.

علاوه براین، اعلام شده است که گیمرها می توانند نود دقیقه به صورت رایگان این بازی را تجربه کنند.  کاربرانی که در مورد خرید بازی مطمئن نیستند، می توانند نسخه آزمایشی را به این روش برای مدت کوتاهی تست کنند تا در نهایت با دنیا و محایط این بازی آشنا شوند.

داستان بازی ویدیویی اساسینز کرید میراژ، ادامه نسخه  والهالا است که در شهر تاریخی بغداد می گذرد. این عنوان ماجراجویی در نقش دزد خیابانی معروف بسیم، یک ورژن اکشن با انواع تکنیک های ترور را ارائه می دهد که می توانید در زمان های گذشته زیبایی های بصری و خاص را تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع shiftdelete

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.