ارائه فناوری ۵.۵G شیائومی برای ارتباط ماهواره‌ای: حمله همه جانبه چینی ها

ارائه فناوری ۵.۵G شیائومی برای ارتباط ماهواره‌ای: حمله همه جانبه چینی ها

در حالی که اکثر کشور های دنیا از شبکه اینترنت ۵G استفاده نکردند و به نوعی دسترسی کامل به آنرا ندارند، شرکت های چینی در حال راه اندازی نسخه جدید از این سطح اینترنت هستند. در جدیدترین گزارش های منتشر شده، شرکت چینی شیائومی قصد دارد شبکه ۵.۵G را راه اندازی کند.

قبل از این برند، شرکت هایی همچون ویوو و اوپو وارد این پروژه شدند و حالا شیائومی قصد دارد سومین ضلع مثلث شرکت های توسعه دهنده اینترنت ۵,۵G باشد. بر اساس گزارش Digital Chat Station، شیائومی قصد دارد این تکنولوژی را در گوشی شیائومی ۱۴ اولترا پیاده سازی کند که سرعت فوق العاده ۵۱۳۲ مگابیت در ثانیه را به ارمغان آورده است.

از مزایای تغییر شبکه اینترنت از ۵G به ۵.۵G، می‌توان از افزایش سرعت دانلود، تاخیر کمتر، بهبود موقعیت یابی و امنیت زیادتر اشاره کرد. علاوه بر این، این نوع شبکه یک پل ارتباطی میان شبکه های ۵G و ۶G به شمار می‌رود که می‌تواند استفاده از شبکه های جدید با سرعت های بالاتر را آسان تر کند.

ارائه فناوری 5.5G شیائومی برای ارتباط ماهواره‌ای

مزایای ارائه فناوری ۵.۵G شیائومی

برای استفاده از این تکنولوژی در گوشی های جدید، باید پردازنده هایی که از این نوع شبکه پشتیبانی کنند وجود داشته باشد که می‌توان به تراشه های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و مدیاتک دایمنسیتی ۹۳۰۰ اشاره کرد که حال حاضر در بازار وجود دارند.

علاوه بر گوشی های هوشمند، شرکت شیائومی قصد دارد از این تکنولوژی در خودرو های خودران استفاده کند. این شرکت چینی که اخیرا از خودروی جدید خود با عنوان SU7 رونمایی کرد، قصد دارد به عنوان یک بروزرسانی کلی از شبکه اینترنت ۵.۵G در آن استفاده کند.

بهره گیری از این تکنولوژی به نوعی یک حرکت رو به جلو از سوی شیائومی برای موفقیت های بیشتر در حوزه خودرو های خودران است که شیائومی را به یکی از پایه ثابت های بازار خودرو های خودران تبدیل می‌کند. با توجه به اطلاعات موجود، این فناوری تا چند ماه آینده به صورت واقعیتی در دستگاه های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.