اتصال هوشمند Google با Android Auto همراه با هوش مصنوعی

 اتصال هوشمند Google با Android Auto همراه با هوش مصنوعی

حدود یک سالی است که تمامی دنیای تکنولوژی و اطلاعات طی معرفی هوش مصنوعی ChatGPT کاملا تغییر یافته است. بیشتر شرکت ها از این ابزار در برنامه های خود استفاده کردند ولی Google با ایجاد فضای بسیار گسترده ویژگی های بزرگی را محصولات متنوعی مانند Workspace و Search فراهم کرد. اکنون به نظر می رسد این شرکت با تمرکز بر خلاصه کردن پیام های طولانی، قابلیت های هوش مصنوعی خود را به Android Auto انتقال می‌دهد.

Android Auto

ویژگی‌های هوش مصنوعی Google در Android Auto

به تازگی منبعی به نام ۹to5Google ادعا کرد که برنامه هایی برای هوش مصنوعی برای ایجاد خلاصه های سریع از “مکالمات شلوغ” وجود دارد. ویژگی این قابلیت به شکلی است که پیام ها با صدای بلند با استفاده از حالت رانندگی دستیار Google به جای جایگزین کردن خوانده می شود.

این توضیحات روند مورد نظر را روشن می‌کند اما به گفته گوگل ممکن است در طی کارکرد هوش مصنوعی خطاهایی وجود داشته باشد. با این حال، با توجه به پتانسیل هوش مصنوعی برای تفسیر زمینه های مهم در یک مکالمه، ایرادات زیادی شکل بگیرد.

Android Auto

مزایای هوش مصنوعی در Android Auto

ساده‌ترین حالت در هوش مصنوعی در حال حاضر در تجربه پیام‌رسانی اندروید وجود دارد، همانطور که در عملکردهایی مانند Magic Compose در Google Messages دیده می‌شود. با این حال، این ادغام جدید یک رویکرد منحصر به فرد را نشان می دهد و ممکن است واکنش های متفاوتی را از کاربران برانگیزد. با توجه به پیشرفتی که این شرکت در قابلیت‌های هوش مصنوعی خود در سال جاری داشته است، کاملاً واضح است که سال ۲۰۲۴ سال بسیار فعالی برای غول جستجو خواهد بود.

گوگل در حال حاضر چندین پروژه جالب مرتبط با هوش مصنوعی از جمله Help Me Visualize on Slides، AI Building Blocks و Help Me Write on Google Docs را اجرا می کند. علاوه بر این، امکان ایجاد پس‌زمینه‌های مختلف برای تماس‌ها در Google Meet وجود دارد. یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به مجموعه هوش مصنوعی گوگل، مدل Gemini است که در نسخه نانو پیکسل ۸ پرو ظاهر می شود. این مدل از اقداماتی مانند پاسخ‌های هوشمند در Gboard و عملکرد خلاصه در برنامه ضبط پشتیبانی می‌کند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.