آپدیت One UI 5 برای گلکسی A33 و A73 منتشر شد

بروزرسانی نرم افزاری در دستور سامسونگ

آپدیت One UI 5 برای گلکسی A33 و A73 منتشر شد

سامسونگ در هفته های اخیر چند بروزرسانی نرم افزاری برای گوشی های پرچمدار و میان رده خود منتشر کرده است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ هستند. همچنین در کنار عرضه این سیستم عامل، شاهد آپدیت رابط کاربری One UI 5 برای اکثر دستگاه ها هستیم. این بروزرسانی ها علاوه بر افزایش امنیت گوشی ها، تاثیر زیادی روی کارکرد نرم افزار دارد.

بعد از اینکه سری پرچمداران سامسونگ، آپدیت اندروید ۱۳ و One UI 5 را دریافت کردند، حالا دو گوشی میان رده گلکسی A33 و گلکسی A73 این بروزرسانی ها را دریافت کردند. این آپدیت ها فعلا برای برخی مناطق در دسترس هستند و انتظار می‌رود تا هفته های آینده به دیگر کشور ها هم عرضه شود.

آپدیت One UI 5 برای گلکسی A33 و A73

آپدیت One UI 5 برای گلکسی A33 و A73

نسخه منتشر شده برای گلکسی A73 با شماره سریال A736BXXU2BVK2 در دسترس است و برای کاربران مالزی منتشر می‌شود. همچنین این بروزرسانی، از پچ امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ پشتیبانی نمی‌کند. در مقابل، بروزرسانی گلکسی A33 با شماره سریال A336BXXU4BVJG در اکثر کشور های اروپایی در دسترس است.

طبق اطلاعات به دست آمده از بروزرسانی جدید سامسونگ، تمامی ویژگی هایی که گوگل در آخرین نسخه اندروید ارائه کرده است، در گوشی های سامسونگ نیز وجود دارد. علاوه بر آن، پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود و متاسفانه خبری از بروزرسانی امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ روی این بروزرسانی ها نخواهد بود. حجم این آپدیت حدود ۲ گیگابایت است که برای بروزرسانی بهتر است از وای فای استفاده کنید.

علاوه بر ویژگی های خاص سیستم عامل اندروید ۱۳، شاهد اضافه شدن قابلیت های جذاب برای رابط کاربری One UI 5 هستیم. قابلیت هایی مانند متریال یو، پشتیبانی از ویجت های همگام و همچنین قابلیت جذاب استخراج متن از تصویر که همگی در بروزرسانی جدید در دسترس خواهند بود. جذاب ترین قابلیت این بروزرسانی، مربوط به بخش Maintenance Mode است که باعث می‌شود هنگامی که گوشی کاربر در دست تعمیر است، تمامی اطلاعات گوشی به صورت اتوماتیک مخفی بماند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.