آپدیت های جدید iOS 18 از هر لحاظ شگفت انگیزه

آپدیت های جدید iOS 18 از هر لحاظ شگفت انگیزه

در نسخه جدید iOS 18 شرکت Apple میتونی تمامی برنامه های تو صفحه رو در هرجای منو قرار بدی. علاوه براین، قابلیت یک دسته بندی رنگی برای لیست برنامه های مخصوص خودت ایجاد کنی که دیگه صفحه شلوغ نشه. همچنین، میتونی همه برنامه هارو در هرجای منو جا به جا کنی و صفحه شخصی سازی تر بشه.

گالری بازطراحی شده

گالری اصلی دوباره طراحی شده و قابلیت های تنظیمات بسیار بالایی داره. همچنین، تمامی توسعه دهندگان برنامه ها میتونن تمامی موارد موجود را در این مرکز کنترل ارائه کنند. اولین نسخه بتا آزمایشی در دسترس قرار می گیره و نسخه بتا عمومی در تاریخ بعدی و انتشار تا پاییز قراره انجام بگیره. علاوه براین، می تونید همه برنامه ها رو با احراز هویت قفل کنید و اطلاعات اصلی و مهم را از جستجو مرورگر سیری پنهان کنید.

آپدیت های جدید iOS 18

پیام های ماهواره‌ای

در بخش پیام ها پلتفرم تب بک ها بازطراحی شده و کاربران می توانند با هر نوع استیکر واکنش خود را نشان بدهند. همچنین، از این به بعد پیام ها طبق برنامه ریزی تایم شما ارسال می شوند و متن رو با رنگ، فونت و سبک های مختلفی شخصی سازی کنید. در نهایت هم قابلیت جلوه های متنی وجود داره که متن رو کامل تر و با عبارات خودکاری جایگزین می کند.

پیام ها نیز با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای هم ارسال هم دریافت می شوند. در بخش Mail، ایمیل‌ها کاملا به صورت خودکار دسته بندی می شوند و با اولویت‌بندی پیام‌ها کمک خوبی برای کاربر داره.همچنین، توپوگرافی نقشه این پلتفرم نقشه ها و مسیرهای پیاده رو را کاملا با معیارهای موجود به در نقشه نشان می دهد.

آپدیت های جدید iOS 18

قابلیت های جدید پلتفرم Photos

در این بخش می‌توانید به سرعت تصاویر خود را مرور کنید. عکس‌ها با وضوح بالا و به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند. با اسکرول کردن به سمت پایین، می‌توانید عکس‌های خود را به صورت ماهانه یا سالانه مشاهده کنید. این به شما کمک می‌کند تا به سرعت به دنبال عکس‌هایی باشید که در یک زمان خاص گرفته شده‌اند.

با استفاده از این دکمه می‌توانید فیلترهایی را برای نمایش فقط عکس‌ها یا ویدیوها، تصاویر با کیفیت بالا، سلفی‌ها و موارد دیگر اعمال کنید. همچنین می‌توانید از آن برای مخفی کردن عکس‌هایی مانند اسکرین‌شات‌ها و تصاویر تکراری استفاده کنید. این مجموعه‌ها عکس‌های شما را بر اساس موضوعاتی مانند حیوانات خانگی، غذا، سفر و غیره به طور خودکار دسته‌بندی می‌کنند. این امر یافتن تصاویر مرتبط با یک موضوع خاص را آسان می‌کند.

می‌توانید مجموعه‌های سفارشی خود را با انتخاب عکس‌های خاص ایجاد کنید. این برای گروه بندی عکس های تعطیلات، رویدادها یا پروژه های خاص مفید است. Photos به طور خودکار خاطرات را از عکس ها و ویدیوهای شما بر اساس تاریخ، مکان و رویدادها ایجاد می کند. این یک راه عالی برای مرور خاطرات گذشته است.

حالت بازی آیفون

برای اولین بار حالت بازی تمامی آیفون ارائه می شه و تمامی فعالیت های پس زمینه به حداقل می رسه. همچنین، نرخ رفرش ریت کاملا در بالاترین استاندارد قرار می گیرد، علاوه براین تمامی اتصال های پاسخگو در ایرپادها رو و کنترل کننده های بی سیم رو در حد کامل ارتقا می دهد.

__ تکنو دات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

منبع theverge

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.