آپدیت نسخه وب Google Contacts با ویژگی های کاربردی منتشر خواهد شد

آپدیت نسخه وب Google Contacts با ویژگی های کاربردی منتشر خواهد شد

نرم افزار Google Contacts یکی از کاربردی ترین برنامه های مخاطبین تماس شرکت گوگل به شمار می‌رود که کاربران زیادی دارد. این اپلیکیشن قابلیت های بسیار زیادی دارد و کاربران می‌توانند نسبت به فعالیت هایی که انجام می‌دهند از آن استفاده کنند.

یکی از مشکلاتی که تا به امروز کاربران این پلتفرم با آن مواجه بودند، محدودیت برخی قابلیت ها در نسخه وب بود. حالا با انتشار یک بیانیه رسمی از سوی گوگل، این مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد و کاربران توانایی این را خواهند داشت که همانند نسخه موبایل از قابلیت های این نرم افزار در حالت وب نیز استفاده کنند.

این پلتفرم اکثرا برای افرادی که دارای بیزینس هستند بسیار موثر و کاربردی است. قطعا این افراد برای جدا کردن مخاطبین معمولی خود با مشتریان نیاز به یک پلتفرم دارند که نرم افزار Google Contacts این کار را به خوبی انجام می‌دهد، اما نسخه وب این نرم افزار دارای باگ و محدودیت های مختلفی است که باعث شده تا کاربران دچار مشکلاتی هنگام استفاده شوند.

ویرایش کردن کاربران و همچنین دسته بندی آنها در نسخه وب وجود نداشت که حالا گوگل با انتشار یک مطلب در وبلاگ Workspace اعلام کرد این مشکلات برطرف خواهد شد و تمامی قابلیت های موجود در نسخه موبایل، در حالت وب نیز در دسترس خواهد بود. این ویژگی ها در قالب یک بخش جدید با عنوان Google Workspace اضافه خواهد شد که قابلیت های متنوعی به همراه خواهد داشت.

آپدیت نسخه وب Google Contacts

تاریخ انتشار آپدیت نسخه وب Google Contacts

نسخه بتا این بروزرسانی برای برخی از کاربران در دسترس است که نمونه اولیه محسوب می‌شود، اما طبق ادعای گوگل این آپدیت تا حداکثر ۱۵ روز کاری منتشر خواهد شد و هیچ محدودیتی برای مناطق مختلف نخواهد داشت.

تمامی کاربران Google Workspace و افرادی که دارای اکانت جیمیل هستند از این ویژگی برخوردار خواهند بود. اگر شما به این ویژگی دسترسی دارید و توانسته اید زودتر از بقیه کاربران به حالت وب Google Contacts دسترسی پیدا کنید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizchina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.