آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو با تمام رنگ‌ها برای پیش‌ فروش ۱۱ ژانویه منتشر شد

آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو با تمام رنگ‌ها برای پیش‌ فروش ۱۱ ژانویه منتشر شد

آنر در حال آماده‌سازی برای رونمایی از سری مجیک ۶ خود است که قرار است در ۱۰ و ۱۱ ژانویه در چین معرفی شود. پیش از این رویداد، شرکت فهرست رسمی آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو را در فروشگاه آنلاین خود منتشر کرده است. این لیست اطلاعات زیادی در مورد طراحی، مشخصات و رنگ‌های این دو گوشی هوشمند ارائه می‌دهد.

آنر مجیک 6

طبق تصاویر قرار گرفته در فروشگاه آنلاین، مدل پرو به دوربین با زوم ۱۰۰X مجهز خواهد بود که احتمالا ۱۰ برابر آن زوم اپتیکال و ۹۰ برابر زوم دیجیتال است. همچنین هیچ لنز پریسکوپی روی مدل معمولی به چشم نمی‌خورد.

از دیگر تفاوت‌های ظاهری، مدل پرو دارای دوربین سلفی دوگانه است که درون حفره‌ی نسبتا بزرگتری قرار گرفته، در حالی که مدل معمولی حفره‌ی تک سوراخی و تک دوربین سلفی دارد.

هنوز اطلاعات فنی دقیقی از این گوشی‌ها منتشر نشده است.

آنر قصد دارد طی رویدادی دو روزه در چین، علاوه بر سری آنر مجیک ۶، از نسخه Porsche Design نیز رونمایی کند که احتمالا جانشین Magic5 Ultimate خواهد بود. همچنین در این رویداد، از سیستم عامل جدید MagicOS 8.0 نیز پرده‌برداری خواهد شد.

هنوز زمان‌بندی دقیق رویداد اعلام نشده و تنها می‌دانیم که پیش‌سفارش گوشی‌های مجیک ۶ از ساعت ۲۲:۰۰ روز ۱۱ ژانویه آغاز می‌شود که احتمالا زمان معرفی رسمی نیز خواهد بود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.