Bing Chat با GPT-4 به زودی تبلیغات دریافت خواهد کرد
اخیراً Microsoft ازربات هوش مصنوعی Bing Chat مجهز به GPT-4 رونمایی کرد و کاربران بسیاری در سراسر جهان منتظر استفاده از این ابزار هستند. نخست، مایکروسافت اعلام کرده بود که با Bing پیشرفت خوبی را دریافت کرده و تعداد کاربران فعال روزانه آن از ۱۰۰ میلیون فراتر رفته است. پس از انتشار این ابزار ویژه، این شرکت تایید کرده است که یک سوم از کاربران فعال روزانه آن تازه وارد موتور جستجو شده اند.
اخیرا، این شرکت ابزار جدیدی را برای ایجاد تصویر با هوش مصنوعی برای موتور جستجوی Bing معرفی کرد. با این حال، مایکروسافت تضمین کرده است که هیچ تبلیغاتی در صفحه Bing Chat وجود نخواهد داشت. یوسف مهدی، نایب رئیس شرکت مایکروسافت، اخیراً اعلام کرده است که تبلیغات به زودی به بخش Bing اضافه خواهد شد.
گزارش های مهم درباره Bing Chat
اخیرا یک توییت از Debarghya Das دریافت شده است که در آن از طرحهای جدید کسب درآمد این شرکت در موتورهای جستجو را روشن میکند و برای بسیاری از کابران مورد توجه بود. در این پیام آمده که تبلیغات هیچ تاثیر مستقیمی بر روی کاربر ندارد زیرا زمانی که کاربر در جستجوی یک محصول خاص است، تبلیغ نمایش داده می شود. این بدین شکل است که کاربران در صورت جستجو کردن با تبلیغات تصادفی یا هدفمند بمباران نخواهند شد.
در ادامه DeBergia اضافه کرد، مقایسه مستقیم نرخ تبدیل با این تبلیغات هنوز ممکن نیست، زیرا لیست و برنامه ریزی این موارد برحسب جستجو های فعال و به روز کاربر شکل خواهد گرفت. با در نظر گرفتن چنین روشی می توان گفت که تبلیغات موجود در جستجوی هوش مصنوعی تغییرات بزرگی را خواهند داشت. این نکته نیز وجود دارد که موتور جستجوی Bing در ابتدا تبلیغاتی را ارائه می کرد، Bing Chat موجودیت و قابلیت های متفاوتی را برای این شرکت دارد.
پست وبلاگی مهدی اطلاعاتی را بیان می کند که مایکروسافت قصد دارد درآمد حاصل از بخش تبلیغات را بین شرکای خود توزیع کند که محتوای آنها از پاسخ Bing Chat به درخواست های کاربران پشتیبانی می کند. همچنان، هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه راه حل هایی برای بخش های تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی دارد تا بین آنها تعادل مناسبی را ایجاد کند. یک چیز مسلم است، گنجاندن تبلیغات در بخش کاری اعتبار شغلی را پیچیده می کند.
__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __