اشتباهاتی در مدیریت محتوای تردز به وجود آمده: شکایت کاربران از مشکلات به وجود آمده
به نظر میرسد که Threads با چالشهایی در اجرای قوانین خود مواجه بوده و پس از چند روز شکایت کاربران، متا اعلام کرده که در حال رفع این اشتباهات است. در یک پست جدید، آدام موسری، رئیس Threads، اعلام کرد که این شرکت قبلاً شروع به رسیدگی به برخی از مشکلات کرده است.
شکایتهای کاربران درباره تصمیمگیریهای عجیب و سختگیرانه بوده است. به عنوان مثال، برخی کاربران گزارش دادهاند که به دلیل استفاده از کلماتی مثل “cracker” یا “saltines”، حسابهایشان جریمه شده است.
موسری توضیح نداد که چرا این اشتباهات رخ داده، اما اشاره کرد که یکی از ابزارهای این شرکت دچار مشکل شده و مانع از دسترسی کافی بازبینهای انسانی به زمینه پستها شده است.
او تأکید کرد که این اشتباهات ناشی از تصمیمگیری بازبینها بدون در نظر گرفتن زمینه و مکالمات بوده و اعلام کرد که تغییرات لازم اعمال شده است. همچنین موسری گفت که پلتفرمهای اجتماعی باید تجربهای امنتر برای کاربران ایجاد کنند.
کاربران Threads اخیراً شکایات بیشتری مطرح کردهاند. پیشتر، موسری قول داده بود که به مشکل “engagement bait” رسیدگی کند؛ پستهایی که برای جلب تعامل طراحی شدهاند و ممکن است اسپمگونه یا جنجالی باشند.
اگر این پستها زیاد در فید “For You” شما ظاهر شوند، مسلماً شکایت خواهید کرد. موسری اذعان کرد که این شرکت در حال کنترل این مشکل است. و مشکلات به وجود آمده توسط مدیران و بخش فنی تردز در حال رسیدگی و حل شدن است.
من فکر میکنم خوب است که آدام موسری به مشکلات Threads اذعان کرده و قول بهبود داده است. پلتفرمهای اجتماعی گاهی در برابر شکایات کاربران بیتوجه میمانند. اینکه موسری مشکلات را پذیرفته و وعده بهبود داده، چیزی است که معمولاً از مدیران پلتفرمهای اجتماعی نمیبینم و به نظرم این یک گام مثبت است.
__ تکنو دات مرجع اخبار تکنولوژی __