تسلا، پیشرو در بازار خودروهای برقی، به تازگی اعلام کرده است که از پشتیبانی هوش مصنوعی تسلا برای افزایش کیفیت خدمات مشتریان خود استفاده خواهد کرد. این اقدام در حالی صورت میگیرد که این شرکت اغلب در مورد خدمات پس از فروش خود با انتقاداتی روبرو بوده است و اکنون قصد دارد از طریق فناوریهای نوآورانه، رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
جزئیات مهم پشتیبانی هوش مصنوعی تسلا
به گزارش رسانههای خبری مختلف، یکی از مدیران ارشد تسلا فاش کرد که آنها پشتیبانی هوش مصنوعی تسلا را به صورت آزمایشی در ۱۰ مرکز خدمات خود راهاندازی میکنند. هدف در اینجا، اصلاح و سادهسازی ارتباط با مشتریان است تا به آنها امکان دهد سریعتر و مؤثرتر به شکایات و درخواستها رسیدگی کنند.
راج جاگاناتان، که رهبری زیرساخت هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات، امنیت سایبری و خدمات خودرو در تسلا را بر عهده دارد، اخیرا در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت تا بهروزرسانیهای هیجانانگیزی در مورد آخرین ابتکار این شرکت به اشتراک بگذارد.
او فاش کرد که تسلا یک عامل هوش مصنوعی جدید را راهاندازی کرده است که برای تعامل مستقیم با صاحبان خودرو طراحی شده است. این ابزار پیشرفته به ردیابی تأخیر در رسیدگی به شکایات، ارزیابی لحن پیامهای مشتری و در صورت لزوم، ارجاع مسائل حیاتی به مدیریت ارشد برای اقدام سریع کمک میکند.
آقای جاگاناتان در اظهارات خود تأکید کرد که پشتیبانی هوش مصنوعی تسلا به مشتریان این امکان را میدهد که در صورت عدم دریافت پاسخ ظرف دو هفته، با درج کلمه کلیدی تشدید در پیامهای خود، نگرانیهای خود را به مدیریت بالاتر منتقل کنند. این رویکرد نوآورانه با هدف تسریع در حل مسائل فوری و اطمینان از پیگیری مؤثر شکایات انجام میشود.
آخرین اقدام تسلا، تعهد این شرکت به بهبود تجربه مشتری را در عین استفاده هوشمندانه از فناوریهای جدید برای مقابله با چالشهای موجود، برجسته میکند. این رویکرد حتی میتواند معیاری برای سایر کسبوکارها در بخشهای مختلف تعیین کند. پیشبینی میشود نتایج این آزمایشهای اولیه، دریچهای برای استفاده گستردهتر از هوش مصنوعی در مراکز خدمات تسلا در سراسر جهان باز کند.
__ تکنو دات مرجع اخبار تکنولوژی __