بازی Dragon Age: The Veilguard Age با ۷۰۰ کاراکتر در راه گیمرها هست
استودیو بازی سازی Bioware سازی معروف که خیلی ها شاید نشناسید در رویداد San Diego Comic Son 24 حضور داشت و قصد داشت که در مورد بازی جدید Dragon Age: The Veilguard پرسش و پاسخی انجام بده و صدا پیشه های این بازی رو به دیگران نشون بده.
در آن ایونت افراد زیادی از استودیو بازی سازی Bioware اومده بودند مثل جان اپلر، اشلی بارلو و صداپیشه های مختلف که داشتند با رسانه Gamesradar بحث و گقت و گو میکردن که در ادامه دلیل تاخیر این بازی رو توضیح دادند.
استودیوی ما Bioware بازی های دیگری در دست توسعه داره و ما باید مطمئن میشدیم که حداقل این بازی بهترین در نوع خودش است و قبل از اینکه این اتفاق رقم بخوره قرار نبود که در موردش حرف بزنیم و یا حتی اون رو رونمایی کنیم، پس تاخیر، به جا و درست بود.
اشلی بارلو مدیر اجرایی در ادامه گفت که:
ما فیلم برداری برای بازیگری رو تقریبا ۵ سال پیش شروع کردیم؛ نتیجه این بازی زحمات ۵ سالهی این تیم هست که ۷۰۰ تا کاراکتر و شخصیت رو ضبط و آماده کرده اند.
خب این تعداد شخصیت برای فقط یک بازی زیاد هست ولی به نطر میرسه که بیشترشون نهایت ۱ خط داستان یا ۲ خط داستان دارن، این بازی تقریبا ۱۴۰.۰۰۰ کلمه داخل داستانش وجود داره که نسبت به بازی قبلی این استودیو که ۸۸.۰۰۰ کلمه بود بیشتر شده.
مثلا بازی بسیار محبوب راکستار گیمز Red Dead Redemption 2 حدود ۵۰۰.۰۰۰ کلمه درون داستانش داره و یا بازی استارفیلد که ۲۵۰.۰۰۰ کلمه داره.
جان اپلر مدیر خلاقی بازی سوال رسانه ها درمورد خواندن کتاب های کمیک قبل بازی جواب داد که:
ما سعی میکنیم افرادی که دارن گیم ما رو بازی میکنن مطمئن بشن که لازم نیست همهی محتوای اضافی رو بخونن با ببینن تا بازی رو درک کنند ولی اگر تا الان هم هیچ کتابی نخوندید نمیدونید که چه اتفاقی افتاده ولی اگر خونده باشید هم میتونید اطلاعات بیشتری از بازی رو درک کنید و بفهمید هدف ما از توسعه بازی ها این هست که اگر شما فقط خود گیم رو بازی کنید بتونید اطلاعات و درک لازمه رو بگیرید و لازم نباشه که کار دیگه ای انجام بدید.
ما هیچ گونه تریلر یا تیزری از این بازی در رویداد Gamescom 24 نشون نخواهیم داد ولی خود بازی آماده عرضه در آینده نزدیک تقریبا در پاییز ۲۰۲۴ هست که روی کامپیوتر،پلیاستیشن و ایکس باکس میان.