مایکروسافت در حال تبلیغ Bing Chat بر اساس Chat GPT در همه زمینهها است
Microsoft با بررسی یک محیط جدید در بازار اینترنتی به طبقاتی از چت ربات های هوش مصنوعی مولد رسیده است و خواستار معرفی یک رقیب اصیل برای نسخه ChatGPT در بستر موتور جستجوگر Bing برای کاربران است. Bing Chat کاربران را تشویق میکند تا ورودی بیشتری از طریق مکالمه ارائه دهند و نسبت به دیگر ربات های چت هوشمند وظایف بیشتری را ارائه نماید.
می توان با مقایسه موتورهای جستجوی سنتی، کاربران زیادی را دید که آیتمهای مختلف را مقایسه میکنند، ربات های چت هوشمند یک پاسخ حاشیهنویسی نیز دریافت میکنند که منبع اطلاعات را نشان میدهد و تبلیغکنندگان میتوانند بدون ایجاد تبلیغات متنی، تبلیغات رسانهای غنی، تبلیغات محصول و تبلیغات عمودی، خود را به تبلیغات ویژه تبدیل نمایند.
در حالی که کمپین هایی که از طریق Bing Chat اجرا می شوند و به طور خودکار به ربات چت گسترش می یابند، تبلیغ کنندگان در حال حاضر نمی توانند تبلیغات خود در بستر Bing قرار دهند. ابتدا باید تبلیغکنندگان گزارش جداگانهای در مورد تبلیغات Bing جدید دریافت کرده و مایکروسافت نسبت به عملکرد همه تبلیغات موجود موتور جستجو را جمعآوری میکند و آنها را برای تبلیغکنندگان ارائه میکنند.
پیشنهادی سردبیر
دنیس وستربیک، بازاریاب ارشد دیجیتال در آژانس دیجیتال Adwise که در رویداد مایکروسافت تبلیغاتی Roadshow در آمستردام شرکت داشت، گفت: تعداد کاربران فعال روزانه Bing Chat جدید به ۱۰۰ میلیون افزایش یافته است.
با این حال، منابع آژانس سوالاتی را در مورد اینکه چگونه Bing Chat هدف گذاری تبلیغات را فعال می کند، مطرح کرده اند. مشخص نیست تبلیغاتی که کاربران می بینند بر اساس کلمات کلیدی جستجو، اطلاعاتی که به کاربران توسط هوش مصنوعی ارائه می شود درست باشد و در این مورد مایکروسافت جوابی نداد.
مایکروسافت امیدوار است تا کاربران جهانی به Bing Chat توجه زیادی داشته باشند تا از حقوق این پلتفرم برای حمایت از تحقق تجاری استفاده کند. مایکروسافت قبلاً گفته بود که هر درصد افزایش در این سهم بازار می تواند ۲ میلیارد دلار در تبلیغات جستجو ایجاد کند. گوگل نیز در این میان از یک موتور جستجو گر هوشمند به نام Bard رونمایی کرد.
__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __